Wszystkie ważne sprawy najemca komunalny załatwi już w jednym miejscu – w nowoczesnym Centrum Obsługi Najemców przy ul Jagielońskiej 33 i 34 w Szczecinie. Dodatkowo Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych uruchamia kontakt telefoniczny i mailowy do zgłaszania awarii.
Centrum Obsługi Najemców - nowe sprawy. Do tej pory lokatorzy mieszkań komunalnych, zarządzanych przez ZBiLK, w Centrum przy Jagielońskiej załatwiali sprawy związane z czynszami, teraz także z w tym miejscu mogą zgłosić awarię lub usterkę. Do wyremontowanych pomieszczeń przeniósł się Dział Techniczny i technicy z poszczególnych rejonów.
Nasi najemcy w jednym miejscu mogą załatwić wszystkie, ważne dla siebie sprawy. Do nie dawna poszczególne działy były rozproszone po całym Szczecinie. Teraz załatwiając sprawy czynszowe, można jednocześnie zgłosić usterkę w mieszkaniu lub zasięgnąć innych informacji - mówi Lilla Królikowska , dyrektor Zarządu Budynku i Lokali Komunalnych w Szczecinie - Dzięki temu, że istotne dla najemców działy są w Centrum, komunikacja między urzędnikami i najemcami jest lepsza. Powinna również wzrosnąć szybkość i jakość załatwiania spraw naszych lokatorów.
W ramach tego etapu m. in.: wyremontowano stare pomieszczenia, położono nowe posadzki, zamontowano nowe sufity, wstawiono ścianki, nowe drzwi i okna . Dla najemców zaprojektowano salę, w której będą mogli załatwić swoje sprawy dot. remontu lokalu, zgłosić awarie, zasięgnąć informacji itp. W sali wydzielone zostało miejsce do zabaw dla dzieci, które wraz z rodzicami przychodzą do Centrum.
Zgłoś awarię nie wychodząc z domu. Nowym udogodnieniem jest możliwość zgłoszenia awarii lub usterki bez wychodzenia z domu W tych sprawach można zadzwonić w godzinach pracy ZBiLK pod numer 91 48 88 796 lub napisać maila na adres : awaria@zbilk.szczecin.pl . Awarię, która wymaga pilnej interwencji można zgłosić, tak jak do tej pory, dzwoniąc na numer pogotowia lokatorskiego - 19 720.
Jeśli jednak najemca będzie chciał załatwić sprawę osobiście, Centrum przy Jagiellońskiej jest bardzo dobrze skomunikowane. Dotrzeć można do niego komunikacją miejską, w promieniu 100 metrów znajdują się przystanki tramwajowe linii 5, 7 i 9 oraz autobusowe linii 86. Dla osób przyjeżdżających samochodem jest wyznaczony parking. Centrum jest także przystosowane dla osób starszych i niepełnosprawnych.
Wraz z rozwojem Centrum Obsługi Najemców jednocześnie trwał proces wygaszania Rejonów Administracyjnych ZBiLK. Jeszcze do końca ubiegłego roku najemca mógł złożyć wniosek lub zasięgnąć informacji przy ul. Kadłubka, Szpitalnej i Komuny Paryskiej. Ten okres przejściowy pozwalał najemcom na płynne i spokojne przyzwyczajenie się do zmiany. Natomiast wraz z początkiem tego roku już wszystkie sprawy może załatwiać w Centrum przy ul. Jagielońskiej 33 i 34.
Informacje:
Pozycja wytworzona dnia: 2018-01-30 o godzinie: 12:39:54 przez użytkownika Tomasz Klek Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2020-06-01 o godzinie: 13:25:25 przez użytkownika Artur Mozolewski
Publikacja treści wykonana dnia: 2020-06-01 o godzinie: 13:25:25 przez użytkownika Artur Mozolewski
Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 6619 razy.
Historia wersji:
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | ![]() | 2743.2 kB | 2018-01-30 12:41:16 | |
2 | ![]() | 2426.5 kB | 2018-01-30 12:41:45 |