logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie rozbiórki budynków mieszkalnych i gospodarczych przy ul.Koszalińskiej 4 i ul.Koszalińskiej 7 w Szczecinie, wraz z uporządkowaniem terenu po rozbiórce
data publikacji: 2011-05-19, termin otwarcia ofert: 2011-06-06

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin  ul. Mariacka 25

Tel. 9) 48 86 333 faks 91 48 93 832

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(Dz. U.  z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych

na:

 

„Wykonanie rozbiórki budynków mieszkalnych i gospodarczych przy ul. Koszalińskiej 4 i ul. Koszalińskiej 7 w Szczecinie, wraz z uporządkowaniem terenu po rozbiórce ”

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19 maja 2011r, pod numerem  142405 – 2011

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 4886301, faks 91 48 93 831, 4893832.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbiórki budynków mieszkalnych i gospodarczych przy ul. Koszalińskiej 4 i ul. Koszalińskiej 7 w Szczecinie, wraz z uporządkowaniem terenu po rozbiórce.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: rozbiórce budynków mieszkalnych i gospodarczych przy ul. Koszalińskiej 4 i   ul. Koszalińskiej 7 w Szczecinie wraz z uporządkowaniem terenu po rozbiórce.

2.Charakterystyka obiektów do rozbiórki:

1)budynek przy ul. Koszalińskiej 4 (nr działki 28/11 ark. 3089) - przedmiotowy obiekt jest jednoklatkowy, posiada trzy kondygnacje nadziemne (w części wyższej) i dwie kondygnacje (część niższa). Budynek wybudowany w latach przedwojennych w układzie konstrukcyjnym podłużnym. Dach kryty papą asfaltową na szczelnym deskowaniu.

Dane liczbowe:

a) powierzchnia zabudowy - 205 m2 ,

b) powierzchnia użytkowa 345 m2 ,

c) kubatura 1780 m3

2)budynek przy ul. Koszalińskiej 7 (nr działki 5/3 ark. 3090) - przedmiotowy obiekt jest jednoklatkowy, posiada trzy kondygnacje nadziemne.

Budynek wybudowany w latach przedwojennych w układzie konstrukcyjnym podłużnym. Dach kryty papą asfaltową na szczelnym deskowaniu.

Dane liczbowe:

a) powierzchnia zabudowy - 147,50 m2 ,

b) powierzchnia użytkowa 301 m2,

c) kubatura 1675,50 m3 .

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1. Wadium należy wnieść w wysokości - 4.644,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset czterdzieści cztery złote) w terminie do dnia 06 czerwca 2011 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2.Wadium może być wnoszone:

1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokój nr 9 przed upływem terminu składania ofert.

3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:

1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności,

2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,

3) miejsce i termin zwrotu gwarancji.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku,

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna: wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego lub użytkowego o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku,

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)     wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

2)     wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

3)     oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2)     aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:

1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)

3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót rozbiórkowych.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

5)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca akceptuje 21 dniowy termin płatności.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2.Zmiana postanowień umowy może nastąpić na wniosek Wykonawcy na podstawie art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy, polegających na:

a) zmianie w dokumentacji, których konieczności wprowadzenia nie dało się przewidzieć na etapie podpisania umowy,

b)  zmianie osób przewidzianych do realizacji umowy, w szczególnych przypadkach losowych, których wystąpienie uniemożliwi realizację umowy przez te osoby.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Szczecin                ul. Mariacka 25 pok. nr 9 w godz. 8:00 - 15:00 po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 30,00 zł na nr konta 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.

IV.4.4) Termin składania ofert: 06 czerwca 2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

 

Szczecin 19 maja 2011 r.  

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2011-05-19 o godzinie: 11:44:55 przez użytkownika Emilia Bielak
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2011-06-30 o godzinie: 13:58:38 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2011-06-30 o godzinie: 13:58:38 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2202 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika153 kB2011-05-19, 11:48:18
Załączniki
101 załącznik nr 1 do siwz - oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika43 kB2011-05-19, 11:48:48
202 załącznik nr 2 do siwz - oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2011-05-19, 11:49:12
303 załącznik nr 3 do siwz - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2011-05-19, 11:49:56
404 załącznik nr 4 do siwz - wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika36.5 kB2011-05-19, 11:50:19
505 załącznik nr 5 do siwz - wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika34 kB2011-05-19, 11:50:51
606 załącznik nr 6 do siwz - oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika33 kB2011-05-19, 11:51:17
707 załącznik nr 7 do siwz - oświadczenie osób fizycznychikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2011-05-19, 11:51:44
808 załącznik nr 8 do siwz - wzór umowyikona rozszerzenia załącznika100.5 kB2011-05-19, 11:52:09
909 załącznik nr 9 do siwz - projekt rozbiórki budynku przy ul. Koszalińskiej 4 ikona rozszerzenia załącznika13954.5 kB2011-05-19, 12:22:07
1010 załącznik nr 10 do siwz - przedmiar robót, budynek przy ul. Koszalińskiej 4ikona rozszerzenia załącznika81.5 kB2011-05-19, 12:29:52
1111 załącznik nr 11 do siwz - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - ul. Koszalińska 4ikona rozszerzenia załącznika123.5 kB2011-05-19, 12:31:31
1212 załącznik nr 12 do siwz - rys.1 - Koszalińska 4ikona rozszerzenia załącznika99.7 kB2011-05-19, 12:37:52
1313 załącznik nr 13 do siwz- rys.2 - Koszalińska 4ikona rozszerzenia załącznika96 kB2011-05-19, 12:39:01
1414 załącznik nr 14 do siwz -rys. 3 - Koszalińska 4ikona rozszerzenia załącznika75.4 kB2011-05-19, 12:40:30
1515 załącznik nr 15 do siwz - rys 4 - Koszalińska 4ikona rozszerzenia załącznika52.5 kB2011-05-19, 12:41:36
1616 załącznik nr 16 do siwz - rys. 5 - Koszalińska 4ikona rozszerzenia załącznika55.7 kB2011-05-19, 12:43:36
1717 załącznik nr 17 do siwz - rys. 6 - Koszalińska 4ikona rozszerzenia załącznika53.9 kB2011-05-19, 12:44:40
1818 załącznik nr 18 do siwz - rys. 7 - Koszalińska 4ikona rozszerzenia załącznika53.1 kB2011-05-19, 12:45:49
1919 załącznik nr 19 do siwz - rys. 8 - Koszalińska 4ikona rozszerzenia załącznika57.9 kB2011-05-19, 12:48:21
2020 załącznik nr 20 do siwz - rys. 9 - Koszalińska 4ikona rozszerzenia załącznika57.7 kB2011-05-19, 12:49:22
2121 załącznik nr 21 do siwz - rys. 10 - Koszalińska 4ikona rozszerzenia załącznika49.5 kB2011-05-19, 12:50:19
2222 załącznik nr 22 do siwz - projekt rozbiórki budynku przy ul. Koszalińskiej 7ikona rozszerzenia załącznika7382 kB2011-05-19, 12:53:25
2323 złącznik nr 23 do siwz - przedmiar robót, budynek przy ul. Koszalińskiej 7ikona rozszerzenia załącznika129.7 kB2011-05-19, 12:54:44
2424 załącznik nr 24 do siwz - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, budynek przy ul. Koszalińskiej 7ikona rozszerzenia załącznika123.5 kB2011-05-19, 12:56:32
2525 załącznik nr 25 do siwz - rys. 1 - Koszalińska 7ikona rozszerzenia załącznika63.6 kB2011-05-19, 12:57:48
2626 załącznik nr 26 do siwz - rys. 2 - Koszalińska 7ikona rozszerzenia załącznika61.3 kB2011-05-19, 12:58:41
2727 załącznik nr 27 do siwz - rys. 3 - Koszalińska 7ikona rozszerzenia załącznika65 kB2011-05-19, 12:59:31
2828 załącznik nr 28 do siwz - rys. 4 - Koszalińska 7ikona rozszerzenia załącznika65 kB2011-05-19, 13:00:27
2929 załącznik nr 29 do siwz - rys. 5 - Koszalińska 7ikona rozszerzenia załącznika59.9 kB2011-05-19, 13:01:09
3030 załącznik nr 30 do siwz - rys. 6 - Koszalińska 7ikona rozszerzenia załącznika43.2 kB2011-05-19, 13:02:01
3131 załącznik nr 31 do siwz - rys. 7 - Koszalińska 7ikona rozszerzenia załącznika53.6 kB2011-05-19, 13:02:53
3232 załącznik nr 32 do siwz - rys. 8 - Koszalińska 7ikona rozszerzenia załącznika54.7 kB2011-05-19, 13:03:50
3333 załącznik nr 33 do siwz - podkład geodezyjny, Koszalińska 4ikona rozszerzenia załącznika4490.9 kB2011-05-19, 13:10:06
3434 załącznik nr 34 do siwz - podkład geodezyjny, Koszalińska 7ikona rozszerzenia załącznika5212.3 kB2011-05-19, 13:11:17
Wynik postępowania
1Informacja o wyniku postępowania z dnia 15 czerwca 2011ikona rozszerzenia załącznika179.5 kB2011-06-15, 15:13:12