logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podłączenie budynków przy ulicy Dębogórskiej nr 25,26,36 w Szczecinie, do sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej
data publikacji: 2011-06-01, termin otwarcia ofert: 2011-06-14
Uwaga!
Pytania i odpowiedzi z dnia 0906.2011 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

 

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na:

 

„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podłączenie budynków przy ulicy  Dębogórskiej nr  25,26,36 w Szczecinie,  do sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej ”.

 

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.06.2011 r. pod numerem  137460

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.zbilk.szczecin.pl/

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa zadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podłączenie budynków przy ulicy Dębogórskiej nr 25,26,36 w Szczecinie,  do sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej”.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

           Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podłączenie budynków przy ulicy Dębogórskiej  nr  25,26,36 w Szczecinie,  do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, lub dokonaniem zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, a także pełnieniem nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych

w tym :

1.1 zaprojektowanie toalet w budynku zlokalizowanym przy ulicy Dębogórskiej nr 25,

1.2. zaprojektowanie toalet w budynku przy ul. Dębogórskiej nr 26, wraz z likwidacją szamb i dołów kloacznych na terenie posesji.

 

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74222100-2

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

 

1. Termin wykonania zamówienia tj. opracowania dokumentacji projektowo – kosztorysowej  

     oraz  złożenie wniosku o pozwolenie na budowę  - 90 dni   kalendarzowych,  liczonych 

    od dnia podpisania umowy,

2. W terminie 20 dni od daty wydania pozwolenia na budowę przez właściwy organ,

     Wykonawca dostarczy pozwolenie na budowę Zamawiającemu.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM  : nie dotyczy

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie:

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

-  warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną pracę (usługę) podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: wykonanie przez wykonawcę pracy polegającej na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, zewnętrznej instalacji lub sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej  oraz jednej pracy polegającej na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budynku mieszkalnego we wszystkich branżach.

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.3) Potencjał techniczny:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:

dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

-   Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej :

- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz gazowych,

- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń  w specjalności architektonicznej i konstrukcyjno-budowlanej

- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń  w specjalności instalacji elektrycznych.

Osoby  posiadające w/w uprawnienia winny posiadać doświadczenie w projektowaniu przynajmniej 5 lat , licząc od otrzymania uprawnień projektowych.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1) Wykaz wykonanych usług (prac podobnych) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców  oraz dokumenty potwierdzające, że  usługi te zostały wykonane należycie.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

 

2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

 

3) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają

wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

 

4) oświadczenie , potwierdzające, że, wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia  potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania umowy.

            W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

 

b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

 

c) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:

1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt. 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,

 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt.1 siwz )

3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca akceptuje 21 dniowy termin płatności,

 

4) Oświadczenie, ( na załączniku nr 1 do siwz) , że w razie wybrania oferty przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania umowy.

         W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

 Zmianie może ulec termin realizacji zamówienia w przypadku: 

        1) wydłużenia  się procedur administracyjnych (uzyskania decyzji o warunkach zabudowy, uzgodnień branżowych  dokumentacji), niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, stosownie do zapisów art. 144 ust.1 ustawy.

 

2) gdy Wykonawca w okresie 7 dni roboczych nie uzyskał dostępu do lokalu własnym staraniem ( potwierdzonym dokumentem sporządzonym z udziałem współmieszkańca budynku lub pracownika Zamawiającego)  oraz kolejnych 7 dni roboczych, w których dostępu do lokalu nie uzyskał Zarządca, powiadomiony pisemnie przez Wykonawcę o braku dostępu . Terminy powyżej wskazane uznaje się za dopuszczalne, gdy pierwszy termin wejścia do lokalu zostanie podjęty w okresie do 30 dni roboczych od podpisania umowy.

 Okoliczność uzasadniająca zmianę terminu musi być potwierdzona stosownymi dokumentami.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZBiLK Szczecin, Mariacka 25, pok.9 , godz. 8:00-12:00 po okazaniu dowodu wpłaty konto ING Bank Śląski O/Szczecin 9310 1050 1559 1000 0022 4355 2706, cena 30,0 zł.

IV.4.4) Termin składania  ofert:  14.06. 2011 r. godzina 10:00, miejsce: ZBiLK Szczecin, Mariacka 25, pok.9 .

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

 

 

 

 

 

 

 

Szczecin , dnia   31.05.2011 r.                                      

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2011-06-01 o godzinie: 09:01:17 przez użytkownika Anna Tyszka
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2011-08-31 o godzinie: 12:45:02 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2011-08-31 o godzinie: 12:45:02 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2360 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1SIWZikona rozszerzenia załącznika205.5 kB2011-06-01, 09:04:17
Załączniki
101 Załącznik nr 1 oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika59 kB2011-06-01, 09:05:40
202 Załącznik nr 2 oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika39.5 kB2011-06-01, 09:07:07
303 załącznik nr 3 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2011-06-01, 09:11:22
404 załącznik nr 4 wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika34 kB2011-06-01, 09:12:25
505 załącznik nr 5 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniaikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2011-06-01, 09:13:35
606 załącznik nr 6 oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika33 kB2011-06-01, 09:14:31
707 załącznik nr 7 oświadczenie osób fizycznychikona rozszerzenia załącznika26.5 kB2011-06-01, 09:15:22
808 załącznik nr 8 oświadczenie o kompletnościikona rozszerzenia załącznika25 kB2011-06-01, 09:16:23
909 załącznik nr 9 wzór umowyikona rozszerzenia załącznika162 kB2011-06-01, 09:17:32
1010 załącznik nr 10 warunki techniczne budynek nr 25 str.1ikona rozszerzenia załącznika194.5 kB2011-06-01, 09:25:43
1111 załącznik nr 10 warunki techniczne budynek nr 25 str. 2ikona rozszerzenia załącznika381.4 kB2011-06-01, 09:26:56
1212 załłcznik nr 10 warunki techniczne budynek nr 25 str.3ikona rozszerzenia załącznika388.1 kB2011-06-01, 09:28:06
1313 załącznik nr 10 warunki techniczne budynek nr 25 str.4ikona rozszerzenia załącznika131.5 kB2011-06-01, 09:29:15
1414 załącznik nr 11 warunki techniczne budynek nr 26 str.1ikona rozszerzenia załącznika195.1 kB2011-06-01, 09:30:41
1515 załącznik nr 11 warunki techniczne budynek nr 26 str.2ikona rozszerzenia załącznika383.2 kB2011-06-01, 09:31:24
1616 załącznik nr 11 warunki techniczne budynek nr 26 str.3ikona rozszerzenia załącznika389.7 kB2011-06-01, 09:33:20
1717 załącznik nr 11 warunki techniczne budynek nr 26 str.4ikona rozszerzenia załącznika133.8 kB2011-06-01, 09:34:11
1818 załącznik nr 12 warunki techniczne budynek nr 36 str.1ikona rozszerzenia załącznika197.5 kB2011-06-01, 09:41:14
1919 załącznik nr 12 warunki techniczne budynek nr 36 str.2ikona rozszerzenia załącznika382.3 kB2011-06-01, 09:42:17
2020 załącznik nr 12 warunki techniczne budynek nr 36 str.3ikona rozszerzenia załącznika378.2 kB2011-06-01, 09:43:11
2121 załącznik nr 12 warunki techniczne budynek nr 36 str.4ikona rozszerzenia załącznika136 kB2011-06-01, 09:44:32
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Pytania i odpowiedzi z dnia 09.06.2011 rikona rozszerzenia załącznika85.5 kB2011-06-09, 10:04:06