OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin
Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832
NIP 852-18-54-341 REGON 810481679
Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na:
„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podłączenie budynków przy ulicy Dębogórskiej nr 25,26,36 w Szczecinie, do sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej ”.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.06.2011 r. pod numerem 137460
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.
Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.zbilk.szczecin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa zadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podłączenie budynków przy ulicy Dębogórskiej nr 25,26,36 w Szczecinie, do sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podłączenie budynków przy ulicy Dębogórskiej nr 25,26,36 w Szczecinie, do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, lub dokonaniem zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, a także pełnieniem nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych
w tym :
1.1 zaprojektowanie toalet w budynku zlokalizowanym przy ulicy Dębogórskiej nr 25,
1.2. zaprojektowanie toalet w budynku przy ul. Dębogórskiej nr 26, wraz z likwidacją szamb i dołów kloacznych na terenie posesji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74222100-2
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
1. Termin wykonania zamówienia tj. opracowania dokumentacji projektowo – kosztorysowej
oraz złożenie wniosku o pozwolenie na budowę - 90 dni kalendarzowych, liczonych
od dnia podpisania umowy,
2. W terminie 20 dni od daty wydania pozwolenia na budowę przez właściwy organ,
Wykonawca dostarczy pozwolenie na budowę Zamawiającemu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM : nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną pracę (usługę) podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: wykonanie przez wykonawcę pracy polegającej na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, zewnętrznej instalacji lub sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz jednej pracy polegającej na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budynku mieszkalnego we wszystkich branżach.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej :
- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz gazowych,
- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej i konstrukcyjno-budowlanej
- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacji elektrycznych.
Osoby posiadające w/w uprawnienia winny posiadać doświadczenie w projektowaniu przynajmniej 5 lat , licząc od otrzymania uprawnień projektowych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1) Wykaz wykonanych usług (prac podobnych) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
3) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
4) oświadczenie , potwierdzające, że, wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania umowy.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
c) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt. 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,
2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt.1 siwz )
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca akceptuje 21 dniowy termin płatności,
4) Oświadczenie, ( na załączniku nr 1 do siwz) , że w razie wybrania oferty przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania umowy.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Zmianie może ulec termin realizacji zamówienia w przypadku:
1) wydłużenia się procedur administracyjnych (uzyskania decyzji o warunkach zabudowy, uzgodnień branżowych dokumentacji), niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, stosownie do zapisów art. 144 ust.1 ustawy.
2) gdy Wykonawca w okresie 7 dni roboczych nie uzyskał dostępu do lokalu własnym staraniem ( potwierdzonym dokumentem sporządzonym z udziałem współmieszkańca budynku lub pracownika Zamawiającego) oraz kolejnych 7 dni roboczych, w których dostępu do lokalu nie uzyskał Zarządca, powiadomiony pisemnie przez Wykonawcę o braku dostępu . Terminy powyżej wskazane uznaje się za dopuszczalne, gdy pierwszy termin wejścia do lokalu zostanie podjęty w okresie do 30 dni roboczych od podpisania umowy.
Okoliczność uzasadniająca zmianę terminu musi być potwierdzona stosownymi dokumentami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZBiLK Szczecin, Mariacka 25, pok.9 , godz. 8:00-12:00 po okazaniu dowodu wpłaty konto ING Bank Śląski O/Szczecin 9310 1050 1559 1000 0022 4355 2706, cena 30,0 zł.
IV.4.4) Termin składania ofert: 14.06. 2011 r. godzina 10:00, miejsce: ZBiLK Szczecin, Mariacka 25, pok.9 .
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Szczecin , dnia 31.05.2011 r.
Informacje:
Pozycja wytworzona dnia: 2011-06-01 o godzinie: 09:01:17 przez użytkownika Anna Tyszka Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2011-08-31 o godzinie: 12:45:02 przez użytkownika END: Renata Romanowska
Publikacja treści wykonana dnia: 2011-08-31 o godzinie: 12:45:02 przez użytkownika END: Renata Romanowska
Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2360 razy.