logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zabudowaniami gospodarczymi przy ul. Nehringa 43 w Szczecinie oraz uporządkowanie terenu po rozbiórce
data publikacji: 2011-09-14, termin otwarcia ofert: 2011-09-30

„Wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego wielorodzinnego
wraz z zabudowaniami gospodarczymi przy ul. Nehringa 43 w Szczecinie
oraz uporządkowanie terenu po rozbiórce”

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.09.2011r., pod numerem 244945-2011.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25,
70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 86 333, 91 48 86 301, faks 91 489 38 31, 91 489 38 32.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zabudowaniami gospodarczymi przy ul. Nehringa 43 w Szczecinie oraz uporządkowanie terenu po rozbiórce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.     Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zabudowaniami gospodarczymi przy ul. Nehringa 43 w Szczecinie oraz uporządkowanie terenu po rozbiórce.

Charakterystyka obiektu do rozbiórki: działka nr 8/39 w obrębie ewidencyjnym nr 3056. 
Budynek wolnostojący, dwukondygnacyjny z poddaszem użytkowym, podpiwniczony. Dach stromy mansardowy oraz częściowo płaski. Obiekt wybudowany 1898 roku w technologii tradycyjnej, murowany w układzie podłużnym. Budynek położony jest w dzielnicy Szczecin- Stołczyn przy ul.Nehringa w pobliżu skrzyżowania z ul. Kościelną. Od strony północnej oraz zachodniej budynku zlokalizowane są zabudowania gospodarcze oraz bezodpływowe szalety.

2.     Dane liczbowe:

a)    całkowita powierzchnia zabudowy - 199,6 m2 ,

b)    powierzchnia użytkowa - 559,28 m2,

c)     kubatura – 2309,21 m3.

d)    liczba kondygnacji - 2

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 55.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1.     Wadium należy wnieść w wysokości – 3 305,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta pięć złotych) w terminie do dnia 30.09. 2011 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2.     Wadium może być wnoszone:

1)    w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

2)    poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna: wykonanie rozbiórki budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)    wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

2)    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

3)    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2)    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)    ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,

2)    odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz),

3)    oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do  siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,

4)    oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót rozbiórkowych. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

W związku z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy, polegających na:

1)    zmianie w dokumentacji projektowej, których konieczności wprowadzenia nie dało się przewidzieć na etapie podpisania umowy,

2)    zmianie osób przewidzianych do realizacji umowy, w szczególnych przypadkach losowych, których wystąpienie uniemożliwi realizację umowy przez te osoby.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, pokój nr 10, 70-546 Szczecin po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 30,00 zł dokonanej na konto 93 1050 1559 0022 4355 2706.

 

IV.4.4) Termin składania lub ofert: 30.09. 2011r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych     ul. Mariacka 25, pokój nr 10, 70-546 Szczecin.

Termin otwarcia ofert: 30.09.2011r. godzina 10:15, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25, pokój nr 14, 70-546 Szczecin.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

 

  

Szczecin, dnia  14.09.2011 r.  

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2011-09-14 o godzinie: 12:28:45 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2011-10-19 o godzinie: 12:15:37 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2011-10-19 o godzinie: 12:15:37 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2752 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika159 kB2011-09-14, 12:29:08
Załączniki
1Załącznik nr 01 do SIWZ - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika42.5 kB2011-09-14, 12:29:55
2Załącznik nr 02 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika35 kB2011-09-14, 12:30:22
3Załącznik nr 03 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2011-09-14, 12:30:54
4Załącznik nr 04 do SIWZ - Wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika33 kB2011-09-14, 12:31:10
5Załącznik nr 05 do SIWZ - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika32 kB2011-09-14, 12:31:26
6Załącznik nr 06 do SIWZ - Oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika33 kB2011-09-14, 12:31:48
7Załącznik nr 07 do SIWZ - Oświadczenie osób fizycznych w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawyikona rozszerzenia załącznika35 kB2011-09-14, 12:32:34
8Załącznik nr 08 do SIWZ - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika99.5 kB2011-09-14, 12:32:46
9Załącznik nr 09 do SIWZ - Projekt: opis technicznyikona rozszerzenia załącznika734.9 kB2011-09-14, 12:33:10
10Załącznik nr 10 do SIWZ - Przedmiar robótikona rozszerzenia załącznika177.3 kB2011-09-14, 12:33:29
11Załącznik nr 11 do SIWZ - Ekspertyza technicznaikona rozszerzenia załącznika678.6 kB2011-09-14, 12:33:45
12Załącznik nr 12 do SIWZ - Specyfikacja techniczna: ogólnaikona rozszerzenia załącznika176.5 kB2011-09-14, 12:34:05
13Załącznik nr 13 do SIWZ - Specyfikacja techniczna: szczegółowaikona rozszerzenia załącznika173.3 kB2011-09-14, 12:34:23
14Załącznik nr 14 do SIWZ - Opis budynków gospodarczychikona rozszerzenia załącznika359.1 kB2011-09-14, 12:34:45
15Załącznik nr 15 do SIWZ - Rysunkiikona rozszerzenia załącznika2492.5 kB2011-09-14, 12:35:03
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 05.10.2011r.ikona rozszerzenia załącznika63 kB2011-10-05, 12:33:19