logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
data publikacji: 2011-11-25, termin otwarcia ofert: 2011-12-06
Uwaga!
Modyfikacja treści siwz z dnia 02.12.2011 r.

„Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie”

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.11.2011 r., pod numerem 309217-2011.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25,
70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 86 333, 91 48 86 301, faks 91 489 38 31, 91 489 38 32.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.     Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w tym wydzielenie części zasobów publicznej centrali/central operatora
i udostępnienie ich jako wewnętrznej centrali Zamawiającego oraz dostawa 10 szerokopasmowych dostępów do sieci Internet ze stałą adresacją IP o przepustowości min. 2 Mb/s downstream i 512 kb/s upstream każdy, dla dziesięciu siedzib Zamawiającego.

2.     Usługi będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późniejszymi zmianami).

3.     Zakres zamówienia:

1)     zapewnienie stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej w siedzibach Zamawiającego:

a)     ul. Mariacka 25,

b)     ul. Kościelna 12,

c)     ul. Komuny Paryskiej 2/3,

d)     ul. Kadłubka 24a,

e)     ul. Podhalańska 9,

f)      ul. Jagiellońska 33

g)     ul. Niemierzyńska 22,

h)     ul. Łokietka 22,

i)      ul. Kaszubska 30,

j)      ul. Szpitalna 18,

k)     ul. Goszczyńskiego 4a.

2)     świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie:

a)     połączeń lokalnych i strefowych,

b)     połączeń międzystrefowych,

c)     połączeń do sieci komórkowych,

d)     usług faksowych,

e)     połączeń międzynarodowych (I strefa)

3)     wydzielenie części zasobów publicznej centrali (central) operatora i udostępnienie jej jako wewnętrznej centrali Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych,

4)     zapewnienie 10 szerokopasmowych dostępów do sieci Internet ze stałą adresacją IP o przepustowości min. 2 Mb/s downstream i 512 kb/s upstream każdy, dla dziesięciu siedzib Zamawiającego:

a)     ul. Kościelna 12,

b)     ul. Komuny Paryskiej 2/3,

c)     ul. Kadłubka 24a,

d)     ul. Podhalańska 9,

e)     ul. Jagiellońska 33,

f)      ul. Niemierzyńska 22,

g)     ul. Łokietka 22,

h)     ul. Kaszubska 30,

i)      ul. Szpitalna 18,

j)      ul. Goszczyńskiego 4a.

5)     w przypadku, gdy Wykonawca świadczy usługi telekomunikacyjne drogą radiową, Zamawiający wymaga, aby usługa świadczona była w licencjonowanym paśmie radiowym, co Wykonawca potwierdzi decyzją w sprawie rezerwacji częstotliwości wydaną zgodnie z art. 114 ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz pozwoleniem radiowym wydanym w oparciu o rezerwację częstotliwości, o którym mowa w art. 143 ustawy Prawo telekomunikacyjne,

6)     taryfikacja połączeń telefonicznych (lokalnych, międzystrefowych i komórkowych) będzie się odbywała się z dokładnością co do 1 sek. od pierwszej sekundy połączenia, bez naliczania stawki wstępnej za rozpoczęcie połączenia,

7)     bezpłatne połączenia w ramach sieci wewnętrznej realizowane pomiędzy jedenastoma siedzibami Zamawiającego, wraz z zachowaniem dotychczasowych numerów wewnętrznych,

8)     bezpłatne połączenia do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, 986, 985, 984,

9)     możliwość ruchu do sieci publicznej takich jak: serwisy informacyjne, infolinie 0800; 0801; 0804, linie informacyjne 191XX; 193XX; 195XX, połączenia z biurami numerów np.118913, generowanych z lokalizacji Zamawiającego,

10)   blokada połączeń na 700 - 709 oraz 300 900 900 oraz inne numery z zaliczaniem w taryfach specjalnych,

11)   na życzenie Zamawiającego, Wykonawca udostępni bezpłatnie wykaz zrealizowanych połączeń - billing szczegółowy dla wszystkich posiadanych linii telefonicznych. Dopuszcza się formę elektroniczną,

12)   realizacja połączeń telefonicznych,

13)   podłączenie strony stacyjnej przełącznicy od strony liniowej (krosowanie),

14)   prezentacja numerów CLIP,

15)   bezpieczeństwo przesyłania danych,

16)   przerwa w łączności związana z przejściem do innego operatora, może wystąpić jedynie w dni wolne od pracy i nie może trwać dłużej niż 24 godziny,

17)   realizacja połączeń telefonicznych. Średnie szacowane dane miesięczne:

a)     połączenia lokalne i strefowe 40 000 minut

b)     połączenia międzymiastowe 1 000 minut

c)     połączenia międzynarodowe (I strefa) 100 minut

d)     połączenia do sieci komórkowych 15 000 minut

18)   Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatne usługi serwisowe obejmujące:

a)     okresowe przeglądy stanu technicznego, pracy łączy oraz sprawdzanie parametrów łączy poprzez bieżące oraz cykliczne ich pomiary, eliminowanie usterek;

b)     techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu przez Zamawiającego obejmującą w szczególności: bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, bezpłatne usuwanie awarii, wykonanie instalacji dodatkowej do głównego zakończenia sieci lub zmiana w jego przyłączeniu, sprawdzenie instalacji wykonanej przez Zamawiającego,

19)   bezpłatna całodobowa telefoniczna obsługa klienta - przyjmowanie zgłaszanych awarii telefonicznych i przekazywanie ich do realizacji,

20)   wsparcie w postaci opiekuna,

21)   Wykonawca bezpłatnie dostarczy i zamontuje a po zakończeniu umowy bezpłatnie zdemontuje wszystkie urządzenia, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 72.40.00.00-4, 72.41.00.00-7, 72.41.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800, ze zmianami).

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzy usługi podobne do objętych zamówieniem. Za pracę podobną zamawiający uzna – świadczenie przez okres co najmniej 1 roku na rzecz jednego Zamawiającego usług telekomunikacyjnych, zapewniających sprawne funkcjonowanie infrastruktury telefonicznej składającej się z co najmniej 150 szt. linii analogowych i 5 szt. linii cyfrowych oraz 10 szt. szerokopasmowych dostępów do sieci internetowej za stałą adresacją IP o prędkości min. 2 Mb/s każdy.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż         300 000,00 zł

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)     koncesję, zezwolenie lub licencję,

2)     wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,

3)     opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2)     aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)     oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,

2)     kalkulacja cenowa sporządzona zgodnie ze wzorem na załączniku nr 2 do siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,

3)     odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz),

4)     oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, że Wykonawca dysponuje centrum zgłaszania problemów ze strony klientów, działającym 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z czasem odpowiedzi do klienta nie dłuższym niż 2 godziny oraz czasem reakcji na miejscu nie dłuższym niż 6 godzin oraz wsparciem inżynierów z aktualnymi certyfikatami producenta ofertowanego systemu. Centrum musi posiadać procedury gwarantujące rozwiązanie bardziej złożonych problemów. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument ,

5)     oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie cen jednostkowych, w przypadku pojawienia się korzystniejszej ogólnie dostępnej oferty Wykonawcy na usługi objęte zamówieniem

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 10, po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 20,00 zł dokonanej na konto 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 10.

Termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 r. godzina 10:15, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 71-546 Szczecin, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

 

 

Szczecin, dnia 25 listopada 2011 r.  

 

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

 

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 309217 - 2011 data 25.11.2011 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 86 333, 91 48 86 301, fax. 91 48 93 831, 91 489 38 32.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

 

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

W ogłoszeniu jest:

Termin składania ofert: 05.12.2011 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 10.

Termin otwarcia ofert: 05.12.2011 r. godzina 10:15, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 71-546 Szczecin, pokój nr 14.

 

W ogłoszeniu powinno być:

Termin składania ofert: 06.12.2011 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 10.

Termin otwarcia ofert: 06.12.2011 r. godzina 10:15, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 71-546 Szczecin, pokój nr 14.

 

  

 

Szczecin, dnia 02 grudnia 2011 r.  

 

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2011-11-25 o godzinie: 12:18:02 przez użytkownika Renata Romanowska
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2012-02-02 o godzinie: 12:01:42 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2012-02-02 o godzinie: 12:01:42 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2131 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika171.2 kB2011-11-25, 12:21:48
Załączniki
101 Zalacznik nr 1 do siwz - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika44 kB2011-11-25, 12:22:18
202 Zalacznik nr 2 do siwz - Kalkulacja cenowaikona rozszerzenia załącznika33.3 kB2011-11-25, 12:22:59
303 Zalacznik nr 3 do siwz - Oswiadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika32.4 kB2011-11-25, 12:23:27
404 Zalacznik nr 4 do siwz - Oswiadczenie o spelnianiu warunków udzialu w postepowaniuikona rozszerzenia załącznika33.4 kB2011-11-25, 12:23:56
505 Zalacznik nr 5 do siwz - Wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika33.7 kB2011-11-25, 12:24:17
606 Zalacznik nr 6 do siwz - Oswiadczenie wykluczenie osoba fizycznaikona rozszerzenia załącznika39.7 kB2011-11-25, 12:24:41
707 Zalacznik nr 7 do siwz - Wzor umowyikona rozszerzenia załącznika71 kB2011-11-25, 12:25:03
808 Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz numerow telefonowikona rozszerzenia załącznika17.5 kB2011-11-25, 13:56:59
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Pytania i odpowiedzi z dnia 02.12.2011 r.ikona rozszerzenia załącznika176.5 kB2011-12-02, 10:10:08
2Modyfikacja treści siwz z dnia 02 grudnia 2011 r.ikona rozszerzenia załącznika77.5 kB2011-12-02, 11:31:59
3Zalacznik nr 1 do siwz - Oferta cenowa - po modyfikacjiikona rozszerzenia załącznika45 kB2011-12-02, 11:33:18
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania 23 grudnia 2011 r.ikona rozszerzenia załącznika74.5 kB2011-12-23, 12:56:30