logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie remontu lokali mieszkalnych komunalnych przy ul. Janickiego 21/9 i ul. Jagiełły 16/15 w Szczecinie
data publikacji: 2012-04-06, termin otwarcia ofert: 2012-04-24

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Samorządowy Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin  ul. Mariacka 25

Tel. 91 48 86 333 faks 91 48 86 346

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(Dz. U.  z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami)

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych

na:

 

„Wykonanie remontu  lokali mieszkalnych komunalnych przy  ul. Janickiego 21/9 i ul. Jagiełły 16/15 w Szczecinie”

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06 kwietnia 2012r, pod numerem   79545 – 2012

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 4886301, faks 91 48 93 831, 4893832.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwóch lokali mieszkalnych komunalnych w Szczecinie.

1) ul. Janickiego 21/9 - remont lokalu mieszkalnego we wszystkich branżach:

a) roboty ogólnobudowlane - wykonanie robót malarskich, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana płytek PCV na wykładzinę PCV,

b) roboty sanitarne - wymiana urządzeń,

c) roboty elektryczne- wymiana instalacji i osprzętu,

powierzchnia lokalu wynosi - 43,77 m2

2) ul. Jagiełły 16/15 - remont lokalu mieszkalnego we wszystkich branżach:

a) roboty ogólnobudowlane - wykonanie robót malarskich, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana wykładziny PCV,

b) roboty sanitarne - wymiana urządzeń,

c) roboty elektryczne - wymiana instalacji i osprzętu,

powierzchnia lokalu wynosi - 33,27 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1.Wadium należy wnieść w wysokości 1.175,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto siedemdziesiąt pięć złotych), w terminie do dnia 24 kwietnia 2012r. do godz. 10:00 . Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2.Wadium może być wnoszone:

1)w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706

2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokój nr 9 przed upływem terminu składania ofert.

3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie dokonuje sposobu opisu spełniania warunku,

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną robotę budowlaną podobną zamawiający uzna, wykonanie remontu dwóch lokali mieszkalnych we wszystkich branżach.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- zamawiający nie dokonuje sposobu opisu spełniania warunku,

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- zamawiający nie dokonuje sposobu opisu spełniania warunku,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)     wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

2)     wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

3)     oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2)    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:

1)     ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

2)     odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz) 3

3)     oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

4)     oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca na 2 dni przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe dla każdego lokalu mieszkalnego, sporządzone zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale X siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

5)     oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art.144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie:

1)     terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót, których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i będzie miała istotny wpływ na przedłużenie terminu zakończenia robót,

2)     zmianę osób przewidzianych do realizacji umowy, w szczególnych przypadkach losowych, których wystąpienie uniemożliwi realizację umowy przez te osoby.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin I piętro pok. nr 9.

 

IV.4.4) Termin składania ofert: 24.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 I piętro pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

 

Szczecin dnia 06 kwietnia 2012 r.    

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2012-04-06 o godzinie: 08:26:47 przez użytkownika Emilia Bielak
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2012-06-22 o godzinie: 09:31:21 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2012-06-22 o godzinie: 09:31:21 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 3325 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika163 kB2012-04-06, 08:27:36
Załączniki
101 załącznik nr 1 do siwz - oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika48.5 kB2012-04-06, 08:28:22
202 załącznik nr 2 do siwz - oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2012-04-06, 08:28:53
303 załącznik nr 3 do siwz - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2012-04-06, 08:29:26
404 załącznik nr 4 do siwz - wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika36.5 kB2012-04-06, 08:29:56
505 załącznik nr 5 do siwz - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniaikona rozszerzenia załącznika35 kB2012-04-06, 08:30:24
606 załącznik nr 6 do siwz - oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2012-04-06, 08:30:58
707 załącznik nr 7 do siwz - wzór umowyikona rozszerzenia załącznika112.5 kB2012-04-06, 08:31:27
808 załącznik nr 8 do siwz - oświdczenie osób fizycznych w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyikona rozszerzenia załącznika35.5 kB2012-04-06, 08:31:53
913 załącznik nr 13 do siwz - przedmiary robót - Janickiego 21/9ikona rozszerzenia załącznika511.5 kB2012-04-06, 08:33:35
1014 załącznik nr 14 do siwz - przedmiary robót - Jagiełły 16/15ikona rozszerzenia załącznika253.9 kB2012-04-06, 08:34:30
1115 załącznik nr 15 do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robótikona rozszerzenia załącznika42.4 kB2012-04-06, 08:34:58
1216 załącznik nr 16 do siwz - rysunkiikona rozszerzenia załącznika206.8 kB2012-04-06, 10:11:01
Wynik postępowania
1Informacja o wyniku postępowania z dnia 15 maja 2012ikona rozszerzenia załącznika180 kB2012-05-15, 14:46:17