logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Zagospodarowanie podwórek w kwartale ulic : Królowej Jadwigi, Małkowskiego, Krzywoustego, Bogusława w Szczecinie
data publikacji: 2012-09-12, termin otwarcia ofert: 2012-09-27

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych (ZBiLK)

Jednostka Budżetowa

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333  Faks (0-91) 48 93 832

Strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 8513163987  REGON 321243470

Godziny pracy: pn  09.00 – 17.00,   wt-pt  07.30 – 15.30  

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na:

 

„Zagospodarowanie podwórek w kwartale ulic : Królowej Jadwigi, Małkowskiego, Krzywoustego, Bogusława

 w Szczecinie”

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu   12.09. 2012 r. pod numerem  343200  - 2012

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Jednostka Budżetowa, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/ www .zbilk.szczecin.pl/

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa zadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Zagospodarowanie podwórek w kwartale ulic : Królowej Jadwigi, Małkowskiego, Krzywoustego, Bogusława

 w Szczecinie”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu podwórek w kwartale ulic : Królowej Jadwigi, Małkowskiego, Krzywoustego, Bogusława, w zakresie zgodnym z planszą Nr 1  ( załącznik nr 9 do siwz).

2.   Szczegółowy zakres  robót obejmuje :

      a) wykonanie części ciągu pieszojezdnego oznaczonego w projekcie jako Etap IV,

      b) wykonanie terenu utwardzonego oznaczonego w projekcie jako teren utwardzony nr 2,

      c) wykonanie chodników wzdłuż budynków frontowych przy ulicy Małkowskiego nr 23,

          nr 24, nr 25,

      d) wykonanie krawężników drogowych i obrzeży chodnikowych wokół wyżej wymienionych

          nawierzchni,

      e) wykonanie murka oporowego i małej architektury.

     3. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, w celu określenia    

         wszystkich niezbędnych robót do wykonania.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień

                 KOD 4511270-8    -  roboty budowlane w kształtowaniu terenów sportowych i

                                           rekreacyjnych obiektów budowlanych,

                       45111200- 0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

                       45233250-9  - roboty w zakresie nawierzchni

                       45212000-9 - roboty w zakresie małej architektury    

                                                               

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

1.           Okres w dniach :   do 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1.1. Wadium należy wnieść w wysokości:     2 200,00 zł  (słownie:  dwa tysiące dwieście złotych)

1.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.09.2012 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

1.3.Wadium może być wnoszone:

1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001

 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

 Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku 

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał  należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną pracę  podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna, robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu zagospodarowania terenu  tj. nawierzchni utwardzonej terenu - podwórka, chodników, parkingu, elementów małej architektury ( w tym roboty ziemne, drogowe, brukarskie, murarskie ) , o wartości nie mniejszej niż 70 000, zł .

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.3) Potencjał techniczny:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował :

a)  minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej, bez ograniczeń, ( zgodnie z §17. ust.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji  technicznych w budownictwie – Dz,U. Nr 83 poz.578 z późn. zm.), posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót.

 

b) pracownikami  posiadającymi kwalifikacje zawodowe takie jak brukarz, murarz,  monter instalacji  sanitarnych (dysponuje lub będzie dysponował minimum po jednej osobie w każdej specjalności ) , posiadającymi minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe .

 

Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności, jeżeli którakolwiek z osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez Zamawiającego specjalności.     

 

Na podstawie art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku  Prawo budowlane  ( Dz. U. z 2006 roku  nr 156,  poz. 1118 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto , zgodnie  z art.12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art.12 ust.1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

- zamawiający nie dokonuje sposobu opisu spełniania warunku,

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

a) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

 

b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz   z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik  nr 5 do siwz. 

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

 

 

        c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  posiadają wymagane uprawnienia,

                jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania    takich uprawnień.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4)

 

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:

1)   ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

2)    odpowiednie pełnomocnictwa;

tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)

3)    oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

4)    oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające,
że wykonawca na 2 dni  przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorys ofertowy,  sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XIII  siwz.

 W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

5)    oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej                             z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument    

 

      

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna : nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

1. W związku z art.144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  dopuszcza się możliwość zmiany zawartej umowy za  zgodą

     Zamawiającego w zakresie:

 

1)     terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót, których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i będzie miała istotny wpływ na przedłużenie terminu zakończenia robót,

 

2)     zmian w dokumentacji projektowej, których konieczności wprowadzenia nie dało się przewidzieć na etapie podpisania umowy,

 

3)     zmiany osób przewidzianych do realizacji umowy, w szczególnych przypadkach losowych, których wystąpienie uniemożliwi realizację umowy przez te osoby.

 

2.   Wystąpienie przesłanek uzasadniających zmianę zakresu oraz przesunięcie terminu zakończenia umowy, zostanie potwierdzona stosownym protokołem, w którym strony określą i zaakceptują dalszy tryb postępowania i termin zakończenia prac.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZBiLK Szczecin, Mariacka 25, pok.9 , godz. 8:00-12:00 po okazaniu dowodu wpłaty konto ING Bank Śląski O/Szczecin 9310 1050 1559 1000 0022 4355 2706, cena 40,00 zł.

 

IV.4.4) Termin składania  ofert:     27.09. 2012 r. godzina 10:00, miejsce: ZBiLK Szczecin, Mariacka 25, pok.9 .

            Termin otwarcia ofert :     27.09. 2012 r. godzina 10:15 miejsce: ZBiLK Szczecin, Mariacka 25, pok.14.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

 

Szczecin, dnia 12.09.2012 r.                                                     

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2012-09-12 o godzinie: 11:15:28 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2012-11-07 o godzinie: 07:47:25 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2012-11-07 o godzinie: 07:47:25 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2864 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Wynik postępowania
1wynik postępowaniaikona rozszerzenia załącznika181 kB2012-10-08, 14:13:51