„Świadczenie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych wraz z urządzeniami, w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w podziale na cztery części”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.10.2014 r., pod numerem 343732-2014.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 86 333, 91 48 86 301, faks 91 489 38 31, 91 489 38 32.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych wraz z urządzeniami, w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w podziale na cztery części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji i urządzeń gazowych w budynkach będących w zasobach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie w podziale na cztery części:
1) Część 1 zamówienia - Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w Rejonie Północ,
2) Część 2 zamówienia - Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w Śródmieście Niebuszewo,
3) Część 3 zamówienia - Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w Rejonie Zachód,
4) Część 4 zamówienia - Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w Rejonie Południe,
zgodnie z wymogami art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, ze zmianami).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje okresową kontrolę instalacji gazowej, polegającą na wykonaniu przeglądu instalacji i urządzeń gazowych, a w szczególności:
1) próbę szczelności instalacji gazowej, tj. kontrolę szczelności przewodów gazowych w lokalach, klatkach schodowych i piwnicach obejmującą sprawdzenie:
a) kurków głównych, skrzynek gazowych i zaworów odcinających,
b) części instalacji na poziomie piwnic,
c) pionów gazowych,
d) części instalacji od gazomierzy do urządzeń gazowych,
e) urządzeń gazowych,
f) stanu technicznego przewodów spalinowych i ich podłączeń z urządzeniami gazowymi i kanałem spalinowym (szczelność połączenia przewodu ze ścianą),
g) prawidłowości usytuowania urządzeń gazowych i dokonywanie wpisu do protokołu o zauważonych nieprawidłowościach,
h) stanu technicznego powłoki malarskiej, prawidłowości prowadzenia i mocowania rurociągów gazowych wraz z oględzinami przejść przewodów przez przegrody budowlane,
i) prawidłowości wentylowania pomieszczeń z urządzeniami gazowymi,
2) sporządzenie stosownych protokołów odrębnych dla każdego mieszkania, lokalu użytkowego oraz dla każdej klatki schodowej (zgodnie z wzorami stanowiącymi załączniki nr 3 i 4 do umowy).
3. Przegląd instalacji w mieszkaniu obejmuje odcinek od zaworu odcinającego przed gazomierzem do urządzeń odbiorczych (łącznie z tymi urządzeniami). Pozostały odcinek w mieszkaniu (pion i odcinek do zaworu odcinającego), należy ocenić w protokole przeglądu budynku.
4. Przegląd instalacji w budynku obejmuje piony i poziomy od zaworów odcinających w mieszkaniach, do zaworu odcinającego na przyłączy gazowym.
5. Przeglądy należy wykonywać w kolejności gwarantującej uniknięcie przeterminowania ważności badań.
6. Oryginał protokołu z przeglądu, wykonawca dostarczy do odpowiedniej siedziby zamawiającego niezwłocznie po wykonaniu przeglądu, nie później niż 7 dni po wykonaniu przeglądu.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną bądź dwie części zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych-wykonuje) należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna realizację pracy polegającej na wykonywaniu przeglądów gazowych lokali, w ilości min. 500 szt. rocznie, dla jednej części zamówienia.
W przypadku składnia oferty na dwie Części zamówienia, ilość wykonanych przeglądów instalacji gazowej w ramach pracy podobnej musi być podwojona i wynieść min. 1000 szt. rocznie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował wymaganym sprzętem niezbędnym do kontroli szczelności instalacji gazowej, posiadającym aktualne zaświadczenie o kalibracji (w przypadku urządzenia badającego stężenie gazu) lub posiadającym aktualne świadectwo sprawności technicznej (w przypadku urządzenia wykrywającego obecność gazu bez pomiaru jego stężenia),
W przypadku składania oferty na dwie Części zamówienia, należy dysponować min. dwoma w/w urządzeniami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą z uprawnieniami w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku dozoru, dla jednej części zamówienia.
W przypadku składania oferty na dwie Części zamówienia, należy dysponować min. dwiema w/w osobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż
100 000,00 zł, bez względu na ilość Części na jaką złoży ofertę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
· wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
· aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
· lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III. 5)
1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz)
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zapisów umowy w zakresie:
1) wydłużenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie w przypadku udokumentowanego zgodnie z zapisami §1 ust. 14-15 braku możliwości wejścia do lokalu mieszkalnego/lokali mieszkalnych i zrealizowania usług w terminie obowiązywania umowy,
2) osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy (ujętych w wykazie zawartym w ofercie), pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje zgodne z wymogiem opisanym w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy, nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od umowy lub zapłaty kary umownej wskazanej w § 10 ust. 1 pkt 5 umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, pokój nr 10, 70-546 Szczecin po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 20 zł dokonanej na konto 93 1050 1559 1000 00224355 2706.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, pokój nr 10, 70-546 Szczecin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Szczecin, dnia 16 października 2014 r.
Informacje:
Pozycja wytworzona dnia: 2014-10-16 o godzinie: 10:27:26 przez użytkownika Renata Romanowska Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2016-01-26 o godzinie: 10:35:48 przez użytkownika END: Renata Romanowska
Publikacja treści wykonana dnia: 2014-10-16 o godzinie: 11:26:33 przez użytkownika Renata Romanowska
Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2304 razy.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja o wyniku postępowania z dnia 24 listopada 2014 r. | ![]() | 90.5 kB | 2014-11-24, 11:44:39 |