logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie robót polegających na przebudowie schodów terenowych od ulicy Potulickiej wraz z utwardzeniem terenu na działkach nr 4/24 i nr 3/8 z obrębu nr 1051 przy ul. Dąbrowskiego w Szczecinie
data publikacji: 2015-05-07, termin otwarcia ofert: 2015-05-26
Uwaga!
Pytania i odpowiedzi z dnia 18.05.2015 r. Modyfikacja treści siwz z dnia 18.05.2015 r. Pytania i odpowiedzi z dnia 21.05.2015 r. Pytania i odpowiedzi z dnia 22.05.2015 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Jednostka Budżetowa

70 – 546  Szczecin  ul. Mariacka 25

Tel. 91 48 86 347 faks 91 48 86 346

gadomska@zbilk.szczecin.pl

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t.j. Dz. U.  z 2013 r. poz. 907 ze zmianami)

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych

na:

 

„Wykonanie robót polegających na przebudowie schodów terenowych

od ulicy Potulickiej wraz z utwardzeniem terenu na działkach nr 4/24
i nr 3/8 z obrębu nr 1051 przy ul. Dąbrowskiego w Szczecinie”

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
7 maja 2015 r. pod numerem  65141  – 2015

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.  Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie robót polegających na przebudowie schodów terenowych od ulicy Potulickiej wraz z utwardzeniem terenu na działkach nr 4/24 i nr 3/8 z obrębu nr 1051 przy ul. Dąbrowskiego w Szczecinie”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.     Przedmiotem zmówienia jest  wykonanie robót budowlanych polegające na przebudowie schodów terenowych od ulicy Potulickiej  wraz z utwardzeniem terenu na działkach nr 4/24 i nr 3/8 z obrębu nr 1051 przy ul. Dąbrowskiego w Szczecinie.

2.     Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową opracowaną przez Pracownię Projektową  ARTOP z  siedzibą w Szczecinie, a także wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zadania.

3.      Elementy przedmiotu zamówienia opisano w:

 1) projektach budowlanych – branża:

        a)  architektura,

        b) konstrukcja,

        c) sanitarna,

        d) usunięcie kolizji z siecią SN,

                    e) oświetlenie schodów terenowych

           2) projektach wykonawczych – branża:

                    a)  architektura,

                    b) konstrukcja,

                    c) sanitarna,

                    d) usunięcie kolizji z siecią SN,

                    e) oświetlenie schodów terenowych,

    3) informacji dotyczącej Bezpieczeństwa  i Ochrony Zdrowia,

    4) specyfikacjach  technicznych wykonania i odbioru robót,

    5) decyzji nr 1266/14 z dn. 22.08.2014 r.- pozwolenie na budowę,

    6) warunkach technicznych przebudowy sieci gazowej nr TE.12-5000-100104/13 wydanych przez PSG w Szczecinie,

    7) warunkach  nr ERD14f-5716/001/2014 przebudowy (usunięcia kolizji),   Eneos/OS/DT/TCE/1984/2013, umową nr ERD 14f-073/010/2014 oraz obowiązującymi przepisami),

    8) przedmiarach  robót.

 4. Zakres robót budowlanych  obejmuje:

1) rozbiórkę istniejących schodów terenowych,

2) rozbiórkę nawierzchni utwardzonej,

3) przebudowę sieci gazowej niskiego ciśnienia,

4) przełożenie odcinka sieci średniego napięcia kolidującego z projektowanymi schodami,

5) wykonanie  nowych schodów terenowych wraz z utwardzeniem terenu stanowiącego dojście do ul. J.H. Dąbrowskiego oraz od ul. Potulickiej,

6) wykonanie oświetlenia schodów,

7) zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz inwentaryzacji powykonawczej.

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7;  45.11.00.00-1; 45.22.30.00-6; 45.23.14.00-9

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM Informacja na temat wadium:

1.     Wadium należy wnieść:

1)      w wysokości – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), w terminie do dnia  26.05.2015 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2.     Wadium może być wnoszone:

1)     w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648,

2)     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 9, przed upływem terminu składania ofert.

3.     W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:

1)     zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Gminy Miasto Szczecin) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust.6 bez potwierdzania tych okoliczności,

2)     termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,

4.     Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych w każdej z poniższych branż:

a) w branży konstrukcyjno-budowlanej:  wykonanie konstrukcji żelbetowych –na kwotę 200 000 zł,  

b)w branży sanitarnej -wykonanie sieci gazowej – na kwotę 50 000 zł,

c) w branży  elektrycznej -wykonanie robót elektroenergetycznych, z zakresu sieci średniego napiecia oraz budowy oświetlenia na kwotę – 25 000 zł.

Uwaga: Prace podobne wymienione w lit: a, b, c mogą być wykonane w jednym zamówieniu lub w oddzielnych zamówieniach. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą:

1)   posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia i nadzorowania robót w branży instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych - bez ograniczeń, lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów,

2)   posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – bez ograniczeń, lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów,

3)   posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                   i elektroenergetycznych - bez ograniczeń, lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów,

4)   posiadającą kwalifikacje zawodowe  oraz min. 5 letnie doświadczenie w zawodzie  betoniarz – zbrojarz,

5)   posiadającą kwalifikacje zawodowe  oraz min. 5 letnie doświadczenie w zawodzie  monter sieci gazowych.

Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk, tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji zawodowych.

UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

·          wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

·          wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

·          oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

·          opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż  200 000 zł.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·          oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

·          aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·          aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·          aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·          nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·          nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

·          lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)     oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

2)     odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz)

3)     oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,

4)     oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca na 2 dni przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe, zawierający pełen zakres robót niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, ujętych w  przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena – 96 %,    2. Gwarancja – 4 %

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.

W związku z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie:

1)    terminu wykonania zamówienia w przypadku: 

a)     wystąpienia okoliczności, nieprzewidzianych lub niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności:

·            zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,

·            wystąpiły niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub normami technicznymi,

·            zaszła okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, będąca następstwem działania organów administracji w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.

·            wystąpiły nieprzewidziane kolizje z urządzeniami znajdującymi się w obszarze prowadzonej inwestycji,

·             nastąpiła zmiana stanu prawnego,

·            wystąpiły zmiany bądź opóźnienia będące następstwem działania osób trzecich,

b)     wystąpienia nieprzewidzianych robót, których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i będzie miała istotny wpływ na przesunięcie terminu zakończenia robót,

2)     osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy (ujętych w wykazie zawartym w ofercie), pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje zgodne z wymogiem opisanym w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy, nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od umowy lub zapłaty kary umownej wskazanej w § 13 ust. 1 pkt 4.umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl, Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pok. nr 9, po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 100 zł na konto 91 1020 4795 0000 9202 0292 7580.

IV.4.4) Termin składania ofert: 26.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

 

 

 

Szczecin dnia 7 maja 2015 r.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2015-05-07 o godzinie: 10:27:00 przez użytkownika Renata Romanowska
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2016-01-26 o godzinie: 10:47:15 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2015-05-22 o godzinie: 08:58:26 przez użytkownika Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2229 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 19.06.2015ikona rozszerzenia załącznika94.5 kB2015-06-19, 10:32:10