29/11/2016 S230 - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
· I.
· II.
· III.
· IV.
· VI.
Polska-Szczecin: Usługi kontroli technicznej
2016/S 230-419251
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25
Szczecin
70-546
Polska
Tel.: +48 914886353
E-mail: romanowska@zbilk.szczecin.pl
Faks: +48 914886346
Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: www.zbilk.szczecin.pl
I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:http://zbilk.szczecin.pl/?type=auction&action=list&categoryid=2
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: jednostka budżetowa
I.5)Główny przedmiot działalności
Budownictwo i obiekty komunalne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Świadczenie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r., w podziale na trzy części.
Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.RR.171-60-PN/16
II.1.2)Główny kod CPV
71356100
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r., w podziale na trzy części:
1) Część 1 zamówienia – Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Północ,
2) Część 2 zamówienia – Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Śródmieście-Niebuszewo
3) Część 3 zamówienia – Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Południe.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do maksymalnej liczby części: 2
Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 2
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Północ
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90915000
71317000
71315410
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Miasto Szczecin.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r., w Rejonie Północ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Usługi stałe:
a) okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,
b) czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. z 2010, Nr 109, poz. 719) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,
2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. IX SWiOU):
a) sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),
b) ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,
c) ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,
d) wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy, do 31.12.2018 r.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Śródmieście-Niebuszewo
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90915000
71317000
71315410
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Miasto Szczecin.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r., w Rejonie Śródmieście-Niebuszewo.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Usługi stałe:
a) okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,
b) czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. z 2010, Nr 109, poz. 719) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,
2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. IX SWiOU):
a) sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),
b) ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,
c) ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,
d) wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy, do 31.12.2018 r.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Południe
Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90915000
71317000
71315410
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Miasto Szczecin.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r., w Rejonie Południe.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Usługi stałe:
a) okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) i Rozdz. V i VI ust. 1-5 SWiOU, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych, jedynie wykonania szkiców przewodów kominowych na rzucie budynku,
b) czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z §34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.4.2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz. U. z 2010, Nr 109, poz. 719) oraz Rozdz. VI ust. 6 SWiOU. Po zakończeniu usługi Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów,
2) Usługi dodatkowe, wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. IX SWiOU):
a) sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. pod potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.),
b) ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych,
c) ustalenie przyczyny wadliwego działania wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza wraz z wydaniem ekspertyzy zawierające wskazania rozwiązań technicznych,
d) wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy, do 31.12.2018 r.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Warunki zgodnie z dokumentami zamówienia.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 09/01/2017
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 09/03/2017
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 09/01/2017
Czas lokalny: 09:15
Miejsce:
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25, pokój nr 14
70-546 Szczecin.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
Listopad 2018 r.
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
1. Tryb- przetarg nieograniczony.
2. Przewiduje się udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego na warunkach określonych w umowie do niniejszego zamówienia, o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
3. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w:
1) art. 24 ust. 1 pkt 12) – 23) ustawy;
2) art. 24 ust. 5 pkt 1), 2), 4) i 8) ustawy
4. Wykaz dokumentów, które należy złożyć w postępowaniu i zasady ich składania określone są w Rozdziale V SIWZ.
5. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale VIII SIWZ.
6. Na podstawie art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcom, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
25/11/2016
15/12/2016 S242 - - Usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
Polska-Szczecin: Usługi kontroli technicznej
2016/S 242-441755
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Usługi
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2016/S 230-419251)
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)Nazwa i adresy
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25
Szczecin
70-546
Polska
Tel.: +48 914886353
E-mail: romanowska@zbilk.szczecin.pl
Faks: +48 914886346
Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: www.zbilk.szczecin.pl
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Świadczenie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r., w podziale na trzy części.
Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.RR.171-60-PN/16
II.1.2)Główny kod CPV
71356100
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zasobie zarządzanym przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r., w podziale na trzy części:
1) Część 1 zamówienia – Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Północ,
2) Część 2 zamówienia – Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Śródmieście-Niebuszewo
3) Część 3 zamówienia – Świadczenie usług kominiarskich w Rejonie Południe.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
13/12/2016
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2016/S 230-419251
Sekcja VII: Zmiany
VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 09/01/2017
Czas lokalny: 9:00
Powinno być:
Data: 11/01/2017
Czas lokalny: 9:00
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 09/01/2017
Czas lokalny: 9:15
Powinno być:
Data: 11/01/2017
Czas lokalny: 9:15
VII.2)Inne dodatkowe informacje:
Informacje:
Pozycja wytworzona dnia: 2016-11-29 o godzinie: 07:41:52 przez użytkownika Renata Romanowska Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2018-01-09 o godzinie: 10:35:11 przez użytkownika END: Renata Romanowska
Publikacja treści wykonana dnia: 2016-12-15 o godzinie: 09:19:17 przez użytkownika Renata Romanowska
Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 3213 razy.
Historia wersji:
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | Informacja z otwarcia ofert z dnia 11.01.2017 r. | ![]() | 109 kB | 2017-01-11, 11:52:01 |
2 | Przykladowy wzor oswiadczenia o grupie kapitalowej | ![]() | 43.5 kB | 2017-01-11, 11:52:04 |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja o wyniku postępowania z dnia 18.01.2017 r. | ![]() | 123.5 kB | 2017-01-18, 15:21:50 |