logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(MM) Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych wykonania rozbiórek budynków, wraz z uzyskaniem pozwoleń na rozbiórkę lub zaświadczeń o zgłoszeniu rozbiórki obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu i sprawowaniem nadzoru autorskiego, w podziale na sześć części
data publikacji: 2018-03-07, termin otwarcia ofert: 2018-03-26
Uwaga!
Pytania i odpowiedzi z dnia 19.03.2018 r. Modyfikacja treści siwz z dnia 20.03.2018 r. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 20.03.2018 r.- Zmiana terminu składania i otwarcia ofert

 

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Jednostka Budżetowa

ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin

tel/ faks 91 48 86 346

michalska@zbilk.szczecin.pl

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

(Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm)

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach

wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na:

 

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych: Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych wykonania rozbiórek budynków, wraz z uzyskaniem pozwoleń na rozbiórkę lub zaświadczeń o zgłoszeniu rozbiórki obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu i sprawowaniem nadzoru autorskiego, w podziale na sześć części

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.03.2018r. pod numerem 522619-N-2018

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie


Nazwa projektu lub programu 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 32124347000000, ul. ul. Mariacka  25 70-546   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4886333, 91 4886301, e-mail gadomska@zbilk.szczecin.pl, faks 91 4893831, 91 4893832. 
Adres strony internetowej (URL): www.zbilk.szczecin.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): Jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)Tak 
http://zbilk.szczecin.pl/?type=auction&action=list&categoryid=1


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak 
www.zbilk.szczecin.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie Nie 
adres 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: w formie pisemnej 
Adres: ZBiLK ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pok. 9


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych wykonania rozbiórek budynków, wraz z uzyskaniem pozwoleń na rozbiórkę lub zaświadczeń o zgłoszeniu rozbiórki obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu i sprawowaniem nadzoru autorskiego, w podziale na sześć części 


Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.MM.171-11-PN/18 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: 
Usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
maksymalnej liczby części 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2 


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych wykonania rozbiórek budynków, wraz z uzyskaniem pozwoleń na rozbiórkę lub zaświadczeń o zgłoszeniu rozbiórki obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu i sprawowaniem nadzoru autorskiego, w podziale na sześć części 

II.5) Główny kod CPV: 71242000-6 
Dodatkowe kody CPV: 

Kod CPV

71247000-1



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:  
  lub dniach: 90 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

 

90

 

 


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 

 

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 

 

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: 

Minimalny poziom zdolności:

Zmawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:

 

a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową, obejmującą swoim zakresem wykonanie rozbiórki budynku/budowli o kubaturze nie mniejszej niż 500m3, wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę i sprawowaniem nadzoru autorskiego, W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości

 

b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu, w tym wykonaniem dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem rozbiórkę budynku o kubaturze nie mniejszej niż 500m3 wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

W celu potwierdzenia posiadania doświadczenia przez projektanta specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wykonawca zobowiązany będzie podać, w wykazie osób (o którym mowa w ust. 5 pkt 2) lit. b): nazwę zadania projektowego opracowanego przez projektanta oraz okres jego projektowania (od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia projektowania przez projektanta). W celu uniknięcia wątpliwości, prosi się o podanie daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia, a nie jedynie ich numeru.

 

UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332), osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim, w przeciwnym wypadku wykonawca udostępni odpowiednią liczbę tłumaczy języka polskiego ze znajomością języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej we wszystkich specjalnościach wymaganych do realizacji zamówienia.

Osoby wskazane przez Wykonawcę nie będą mogły pełnić funkcji Kierownika Budowy lub Kierownika Robót u wykonawcy, który będzie realizował zaprojektowane roboty budowlane. 


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak 


Informacje dodatkowe: 

1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

4) Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, o których mowa w pkt 1), zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia, na wezwanie o którym mowa w ust. 5, w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w Rozdziale V ust 5 pkt 1 siwz.

 

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp TakZamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

 

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

 

b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

 

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 


a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

 

b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)

1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:Tak 
Informacja na temat wadium 
1. Wadium należy wnieść w wysokości:

1) w Części 1 (ul. Dąbrówki 1, ul. Monterskiej 2)- 195,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt pięć złotych),

2) w Części 2 (ul. Bohaterów Warszawy 83 of, ul. Chopina 110, ul. Jana Kazimierza 5,ul. Kolumba 32 oficyna lewa i prawa)– 545,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści pięć złotych),

3) w Części 3 (ul. Dębogórskiej 10, ul. Kś. Dąbrówki 25, ul. Krakowskiej 5,) – 146,00 zł (słownie: sto czterdzieści sześć złotych),

4) w Części 4 (ul. Niemierzyńskiej 7, ul. Piłsudskiego 16a, ul. Śląskiej 29, ul. Wielkopolskiej 28 - 285,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt pięć złotych),

5) w Części 5 (ul. Dąbrowskiego 14b, ul. Bolesława Krzywoustego 15 - ul. Królowej Jadwigi 38, ul. Władysława Jagiełły 20, ul. Kaszubskiej 30, ul. Podgórnej 66a) - 317,00 zł (słownie: trzysta siedemnaście złotych),

6) w Części 6 (ul. Krzywoustego 16, ul. Krzywoustego 53, ul. Krzywoustego 75, ul. Łokietka 3, ul. Łokietka 6) - 276,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt sześć złotych),

przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.

 

Uwaga: Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien wyraźnie oznaczyć części, na które wnosi wadium, np. w tytule przelewu.

 

2. Wadium może być wnoszone:

1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9, przed upływem terminu składania ofert.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców  
 
Kryteria selekcji wykonawców: 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
Informacje dodatkowe: 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
Informacje dodatkowe: 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

wysokość kary umownej

20,00

okres rękojmi

10,00

dodatkowe doświadczenie projektanta

10,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)  Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
Wstępny harmonogram postępowania: 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe:

 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 

 

Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie:
1) terminu o którym mowa w § 7 ust. 1, jeżeli:

a) pomimo dołożenia należytej staranności i wystąpienia z odpowiednim wyprzedzeniem, Wykonawca nie uzyska niezbędnych uzgodnień, opinii, warunków technicznych lub decyzji, pozwalających wykonać przedmiot umowy w terminie,

b) nastąpi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na realizację przedmiotu umowy.

2) osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy (§ 17 ust. 3), pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje zgodne z wymogiem opisanym w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w szczególnych przypadkach losowych (choroba, wypadek, itp.) lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy, nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od umowy lub zapłaty kary umownej wskazanej w § 15 ust. 1 pkt 8).

3) oraz w przypadku zaistnienia okoliczności, o których w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 

 

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2018-03-22, godzina: 09:00, 

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):  Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
język polski 

 

IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 

 

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym

Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 

 

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 

 

IV.6.6) Informacje dodatkowe: 

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania rozbiórek budynków mieszkalnych przy ul. Dąbrówki 1 ( budynek mieszkalny i gospodarczy działka nr 8/16, obręb 3008), ul. Monterskiej 2 (budynek mieszkalny działka nr 16 obręb 3062), wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o zgłoszeniu rozbiórki obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu i sprawowaniem nadzoru autorskiego, w odniesieniu do zaprojektowanych robót,

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

 

Usługa polegająca na opracowaniu kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania rozbiórek budynków mieszkalnych przy

ul. Dąbrówki 1 ( budynek mieszkalny i gospodarczy działka nr 8/16, obręb 3008),

ul. Monterskiej 2 (budynek mieszkalny działka nr 16 obręb 3062),

wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o zgłoszeniu rozbiórki obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu i sprawowaniem nadzoru autorskiego, w odniesieniu do zaprojektowanych robót,

a)     Dąbrówki 1 – Powierzchnia zabudowy 255 m2, powierzchnia użytkowa 970,1 m2, kubatura 3834,00m3, ilość kondygnacji: 3, Budynek wielorodzinny jednoklapkowy całkowicie podpiwniczony, strop nad piwnicą ceramiczny, stropy między-kondygnacyjne drewniane. Dach drewniany kryty papą. Budynek przylega do budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego przeznaczonego do rozbiórki. Budynek wyposażony jest w instalacje: wod-kan, gazową, elektryczną, ogrzewanie piecami kaflowymi, c.o. etażowe.

b)     Monterska 2 – Powierzchnia zabudowy 436,07m2, powierzchnia użytkowa 1490,27m2, kubatura 6353,5m3, ilość kondygnacji:3. Budynek pochodzi z przełomu XIX i XX wieku. Budynek narożny, dwuklapkowy, przylega do budynku mieszkalnego. Budynek jest całkowicie podpiwniczony, na parterze znajduje się sklep spożywczy. Budynek murowany z cegły ceramicznej, z dachem mansardowym od strony ulicy i dachem płaskim od strony podwórza. Strop nad piwnicą ceramiczny, stropy międzypiętrowe drewniane. Schody do piwnicy masywne ceramiczne, dach drewniany kryty papą. Budynek całkowicie podpiwniczony. Budynek wyposażony jest w instalacje wod-kan, gazową, elektryczną, ogrzewanie piecami kaflowymi, c.o. etażowe.

Dokumentacje projektowo - kosztorysowe (w tym kosztorysy) muszą zawierać informację dotyczącą:

1) powierzchni użytkowej, powierzchni zabudowy, kubatury poszczególnych budynków.

2) konieczności wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki oraz sporządzenia mapy geodezyjnej powykonawczej wraz z dokonaniem zmian danych ewidencyjnych dotyczących ww. budynków potwierdzonych przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Szczecinie.

3) konieczności zasypania ziemią urodzajną miejsca rozbiórki gr. 5 cm oraz niwelacji terenu po rozbiórce.

4) Wykonania wszelkich niezbędnych robót zabezpieczających obiektów budowlanych powiązanych z budynkiem przeznaczonym do rozbiórki

5) wyceny zajęcia pasa ruchu drogowego (jeżeli zajdzie taka konieczność).

 

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71242000-6, 71247000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 


5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wysokość kary umownej

20,00

okres rękojmi

10,00

dodatkowe doświadczenie projektanta

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania rozbiórek budynków mieszkalnych przy ul. Bohaterów Warszawy 83 of (działka nr 4/27 obręb 2255), ul. Chopina 110 (działka nr 133 obręb 2034), ul. Jana Kazimierza 5 ( działka 21/52 obręb 1017), ul. Kolumba 32 oficyna lewa i prawa (działka nr 32 i 2/5 obręb 1052), wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o zgłoszeniu rozbiórki obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciw

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

 

Usługa polegająca na opracowaniu kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania rozbiórek budynków mieszkalnych przy

ul. Bohaterów Warszawy 83 oficyna (działka nr 4/27 obręb 2255),

ul. Chopina 110 (działka nr 133 obręb 2034),

ul. Jana Kazimierza 5 ( działka 21/52 obręb 1017),

ul. Kolumba 32 oficyna lewa i prawa (działka nr 32 i 2/5 obręb 1052),

wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o zgłoszeniu rozbiórki obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu i sprawowaniem nadzoru autorskiego, w odniesieniu do zaprojektowanych robót,

a)  Bohaterów Warszawy 83 of – Powierzchnia zabudowy 73,62 m2, kubatura 1104,3m3, budynek cztero-kondygnacyjny, ilosć lokali mieszkalnych: 4szt. Budynek posadowiony na ławach murowanych z cegły ceramicznej. Budynek wybudowany na skarpie, murowany, wolnostojący, całkowicie podpiwniczony. Dach jednospadowy kryty papą na więźbie drewnianej. Budynek wyposażony jest w instalację gazową, wod-kan, elektryczną, ogrzewanie piecowe i c.o. lokalne.

b) Chopina 110 – Powierzchnia zabudowy 82,75m2, powierzchnia użytkowa 41,38 m2, kubatura 413,75 m3. Budynek jedno-kondygnacyjny, parterowy, niepodpiwniczony wybudowany na przełomie XIX/XX wieku. Budynek murowany, stropodach żelbetowy z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej pokryty papą. Budynek wyposażony jest w instalacje wod-kan, elektryczną, c.o. etażowe.

c)  Jana Kazimierza 5 – Powierzchnia zabudowy 118,65 m2, powierzchnia użytkowa 341,08 m2, kubatura 1768,00 m3, ilość kondygnacji: 4. Budynek jednoklapkowy, murowany, całkowicie podpiwniczony, dach drewniany kryty papą. Budynek jedną ścianą przylega do innego budynku mieszkalnego. Budynek wyposażony jest w instalacje wod-kan, gazową, telewizyjną, telefoniczną.

d)  Kolumba 32 of lewa – Powierzchnia zabudowy 145,30m2, powierzchnia użytkowa 297,43 m2, kubatura 2123,00m3, ilość kondygnacji: 4. Budynek murowany z cegły ceramicznej, stropy masywne i drewniane. Budynek całkowicie podpiwniczony. Konstrukcja dachu drewniana, pokryta papą. Schody drewniane. Budynek wyposażony w instalacje wod-kan, gazową, elektryczną, telefoniczną, ogrzewanie piecami kaflowymi.

e)  Kolumba 32 of prawa – Powierzchnia zabudowy 126,70 m2, powierzchnia użytkowa 264,46 m2, kubatura 1852,00m3, ilość kondygnacji: 4, budynek murowany z cegły ceramicznej, stropy masywne i drewniane. Konstrukcja dachu drewniana kryta papą. Budynek całkowicie podpiwniczony. Schody drewniane. Budynek wyposażony jest w instalacje wod-kan, elektryczną, gazową, telefoniczną. Ogrzewanie piecami kaflowymi.

 

Dokumentacje projektowo - kosztorysowe (w tym kosztorysy) muszą zawierać informację dotyczącą:

1) powierzchni użytkowej, powierzchni zabudowy, kubatury poszczególnych budynków.

2) konieczności wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki oraz sporządzenia mapy geodezyjnej powykonawczej wraz z dokonaniem zmian danych ewidencyjnych dotyczących ww. budynków potwierdzonych przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Szczecinie.

3) konieczności zasypania ziemią urodzajną miejsca rozbiórki gr. 5 cm oraz niwelacji terenu po rozbiórce.

4) Wykonania wszelkich niezbędnych robót zabezpieczających obiektów budowlanych powiązanych z budynkiem przeznaczonym do rozbiórki w tym:

a) w części 2 przy opracowaniu projektu rozbiórki budynku przy ul. Jana Kazimierza 5, należy uwzględnić:

- zabezpieczenie ław fundamentowych budynku przy ul. J.Kazimierza 6 oficyna (jeżeli będzie to wymagane), - zabezpieczenie ściany szczytowej wraz z jej dociepleniem w budynku przy ul. Jana Kazimierza 6 oficyna

- zabezpieczenie połaci dachowej wzdłuż ściany szczytowej, wraz z obróbką blacharską budynku J. Kazimierza 6 oficyna.

b) przed złożeniem projektu na rozbiórkę budynku przy ul. J. Kazimierza 5 oficyna, w WUiAB, projekt musi być zaopiniowany przez Administratora Wspólnoty Jana Kazimierza 6 oficyna.

5) wyceny zajęcia pasa ruchu drogowego (jeżeli zajdzie taka konieczność).

 

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71242000-6, 71247000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 


5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wysokość kary umownej

20,00

okres rękojmi

10,00

dodatkowe doświadczenie projektanta

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania rozbiórek budynków użytkowych przy ul. Dębogórskiej 10 (garaż, działka nr 19/8 obręb 3031), ul. Kś. Dąbrówki 25 (gospodarczy działka nr 54 obręb 3008), ul. Krakowskiej 5 ( użytkowy działka nr 23/2 obręb 2132), wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o zgłoszeniu rozbiórki obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budo

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

 

Usługa polegająca na opracowaniu kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania rozbiórek budynków użytkowych przy

ul. Dębogórskiej 10 (garaż, działka nr 19/8 obręb 3031),

ul. Kś. Dąbrówki 25 (gospodarczy działka nr 54 obręb 3008),

ul. Krakowskiej 5 ( użytkowy działka nr 23/2 obręb 2132),

wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o zgłoszeniu rozbiórki obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu i sprawowaniem nadzoru autorskiego, w odniesieniu do zaprojektowanych robót,

 

2. Dokumentacje projektowo - kosztorysowe (w tym kosztorysy) muszą zawierać informację dotyczącą:

1) powierzchni użytkowej, powierzchni zabudowy, kubatury poszczególnych budynków.

2) konieczności wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki oraz sporządzenia mapy geodezyjnej powykonawczej wraz z dokonaniem zmian danych ewidencyjnych dotyczących ww. budynków potwierdzonych przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Szczecinie.

3) konieczności zasypania ziemią urodzajną miejsca rozbiórki gr. 5 cm oraz niwelacji terenu po rozbiórce.

4) Wykonania wszelkich niezbędnych robót zabezpieczających obiektów budowlanych powiązanych z budynkiem przeznaczonym do rozbiórki

5) wyceny zajęcia pasa ruchu drogowego (jeżeli zajdzie taka konieczność).

 

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71242000-6, 71247000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 


5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wysokość kary umownej

20,00

okres rękojmi

10,00

dodatkowe doświadczenie projektanta

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

4

Nazwa:

opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania rozbiórek budynków użytkowych przy ul. Niemierzyńskiej 7 (użytkowy, działka nr 1/45 i 2/6 obręb 1010), ul. Piłsudskiego 16a (użytkowy, działka nr 20/31 obręb 1025), ul. Śląskiej 29 (użytkowy, działka nr 4/44 obręb 1025), ul. Wielkopolskiej 28 (użytkowy działka nr 2/64 obręb 1025) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o zgłoszeniu rozbiórki obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjęty

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

 

Usługa polegająca na opracowaniu kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania rozbiórek budynków użytkowych przy

ul. Niemierzyńskiej 7 (użytkowy, działka nr 1/45 i 2/6 obręb 1010),

ul. Piłsudskiego 16a (użytkowy, działka nr 20/31 obręb 1025),

ul. Śląskiej 29 (użytkowy, działka nr 4/44 obręb 1025),

ul. Wielkopolskiej 28 (użytkowy działka nr 2/64 obręb 1025)

wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o zgłoszeniu rozbiórki obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu i sprawowaniem nadzoru autorskiego, w odniesieniu do zaprojektowanych robót,

 

Dokumentacje projektowo - kosztorysowe (w tym kosztorysy) muszą zawierać informację dotyczącą:

1) powierzchni użytkowej, powierzchni zabudowy, kubatury poszczególnych budynków.

2) konieczności wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki oraz sporządzenia mapy geodezyjnej powykonawczej wraz z dokonaniem zmian danych ewidencyjnych dotyczących ww. budynków potwierdzonych przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Szczecinie.

3) konieczności zasypania ziemią urodzajną miejsca rozbiórki gr. 5 cm oraz niwelacji terenu po rozbiórce.

4) Wykonania wszelkich niezbędnych robót zabezpieczających obiektów budowlanych powiązanych z budynkiem przeznaczonym do rozbiórki,

5) wyceny zajęcia pasa ruchu drogowego (jeżeli zajdzie taka konieczność).

 

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71242000-6, 71247000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 


5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wysokość kary umownej

20,00

okres rękojmi

10,00

dodatkowe doświadczenie projektanta

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

5

Nazwa:

opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania rozbiórek budynków użytkowych przy ul. Dąbrowskiego 14b (użytkowy i garaż działka nr 5/2 obręb 1048), ul. Bolesława Krzywoustego 15 - ul. Królowej Jadwigi 38 (użytkowy działka nr 5/12 i 5/13 obręb 1042), ul. Władysława Jagiełły 20 (budynek gospodarczy - zespół komórek, działka nr 21/20 obręb 1042), ul. Kaszubskiej 30 (garaże działka nr 3/4 obręb 1040), ul. Podgórnej 66a (użytkowy działka nr 22/38 obręb 1040) wraz z uzyskaniem

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

 

Usługa polegająca na opracowaniu kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania rozbiórek budynków użytkowych przy

ul. Dąbrowskiego 14b (użytkowy i garaż działka nr 5/2 obręb 1048),

ul. Bolesława Krzywoustego 15 - ul. Królowej Jadwigi 38 (użytkowy działka nr 5/12 i 5/13 obręb 1042),

ul. Władysława Jagiełły 20 (budynek gospodarczy - zespół komórek, działka nr 21/20 obręb 1042),

ul. Kaszubskiej 30 (garaże działka nr 3/4 obręb 1040),

ul. Podgórnej 66a (użytkowy działka nr 22/38 obręb 1040)

wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o zgłoszeniu rozbiórki obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu i sprawowaniem nadzoru autorskiego, w odniesieniu do zaprojektowanych robót,

 

2. Dokumentacje projektowo - kosztorysowe (w tym kosztorysy) muszą zawierać informację dotyczącą:

1) powierzchni użytkowej, powierzchni zabudowy, kubatury poszczególnych budynków.

2) konieczności wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki oraz sporządzenia mapy geodezyjnej powykonawczej wraz z dokonaniem zmian danych ewidencyjnych dotyczących ww. budynków potwierdzonych przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Szczecinie.

3) konieczności zasypania ziemią urodzajną miejsca rozbiórki gr. 5 cm oraz niwelacji terenu po rozbiórce.

4) Wykonania wszelkich niezbędnych robót zabezpieczających obiektów budowlanych powiązanych z budynkiem przeznaczonym do rozbiórki

5) wyceny zajęcia pasa ruchu drogowego (jeżeli zajdzie taka konieczność).

 

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71242000-6, 71247000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 


5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wysokość kary umownej

20,00

okres rękojmi

10,00

dodatkowe doświadczenie projektanta

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

6

Nazwa:

opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania rozbiórek budynków użytkowych przy ul. Krzywoustego 16 (gospodarczy działka nr 3/31 obręb 1042), ul. Krzywoustego 53 (użytkowy, działka nr 4/24 obręb 2254), ul. Krzywoustego 75 of (gospodarczy działka nr 15/23 i 15/14 obręb 1041), ul. Łokietka 3 (budynek gospodarczy działka nr 15/33 i 15/39 obręb 1041), ul. Łokietka 6 (garaż działka 15/36 obręb 1041); wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o zgłoszeniu r

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługa polegająca na opracowaniu kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania rozbiórek budynków użytkowych przy

ul. Krzywoustego 16 (gospodarczy działka nr 3/31 obręb 1042),

ul. Krzywoustego 53 (użytkowy, działka nr 4/24 obręb 2254),

ul. Krzywoustego 75 of (gospodarczy działka nr 15/23 i 15/14 obręb 1041),

ul. Łokietka 3 (budynek gospodarczy działka nr 15/33 i 15/39 obręb 1041),

ul. Łokietka 6 (garaż działka 15/36 obręb 1041);

wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o zgłoszeniu rozbiórki obiektów budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu i sprawowaniem nadzoru autorskiego, w odniesieniu do zaprojektowanych robót,

 

2. Dokumentacje projektowo - kosztorysowe (w tym kosztorysy) muszą zawierać informację dotyczącą:

1) powierzchni użytkowej, powierzchni zabudowy, kubatury poszczególnych budynków.

2) konieczności wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki oraz sporządzenia mapy geodezyjnej powykonawczej wraz z dokonaniem zmian danych ewidencyjnych dotyczących ww. budynków potwierdzonych przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Szczecinie.

3) konieczności zasypania ziemią urodzajną miejsca rozbiórki gr. 5 cm oraz niwelacji terenu po rozbiórce.

4) Wykonania wszelkich niezbędnych robót zabezpieczających obiektów budowlanych powiązanych z budynkiem przeznaczonym do rozbiórki

5) wyceny zajęcia pasa ruchu drogowego (jeżeli zajdzie taka konieczność).

 

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71242000-6, 71247000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 

 


5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

wysokość kary umownej

20,00

okres rękojmi

10,00

dodatkowe doświadczenie projektanta

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Ogłoszenie nr 500060070-N-2018 z dnia 20-03-2018 r.

 

Szczecin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 522619-N-2018 
Data: 2018-03-07 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 32124347000000, ul. ul. Mariacka  25, 70-546   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4886333, 91 4886301, e-mail gadomska@zbilk.szczecin.pl, faks 91 4893831, 91 4893832. 
Adres strony internetowej (url): 

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić: 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 
Numer sekcji: IV 
Punkt: 6.2) 
W ogłoszeniu jest: 
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-03-22, godzina: 09:00, 
W ogłoszeniu powinno być: 
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-03-26, godzina: 09:00, 

 

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2018-03-07 o godzinie: 13:13:52 przez użytkownika Marta Michalska
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2020-04-27 o godzinie: 14:58:18 przez użytkownika END: Marta Michalska

Publikacja treści wykonana dnia: 2018-03-20 o godzinie: 11:34:28 przez użytkownika Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 3166 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Informacja z otwarcia ofert
1Informacja z otwarcia ofert z dnia 26.03.2017 r.ikona rozszerzenia załącznika126 kB2018-03-26, 13:04:25
2Przykładowy wzór oświadczenia o grupie kapitałowejikona rozszerzenia załącznika45.5 kB2018-03-26, 13:04:38
Wynik postępowania
1Informacja o wyniku postępowania z dnia 18.04.2018r. (dla części 1,2 i 3)ikona rozszerzenia załącznika111.5 kB2018-04-18, 15:22:29
2Informacja o wyniku postępowania z dnia 20.04.2018r. (dla części 5)ikona rozszerzenia załącznika103 kB2018-04-20, 10:57:23
3Informacja o wyniku postępowania z dnia 27.04.2018r. (dla części 4 i 6)ikona rozszerzenia załącznika110.5 kB2018-04-27, 10:30:23