logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(MM) Montaż oraz wymiana wodomierzy zimnej i ciepłej wody na fabrycznie nowe z nakładką radiową, w lokalach mieszkalnych Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części
data publikacji: 2018-04-16, termin otwarcia ofert: 2018-04-24

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Jednostka Budżetowa

ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin

tel/ faks 91 48 86 346

michalska@zbilk.szczecin.pl

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

(Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm)

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach

wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na:

 

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych: Montaż oraz wymiana wodomierzy zimnej i ciepłej wody na fabrycznie nowe z nakładką radiową, w lokalach mieszkalnych Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.04.2018r. pod numerem 539436-N-2018

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie


Nazwa projektu lub programu 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 32124347000000, ul. ul. Mariacka  25 , 70-546   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4886333, 91 4886301, e-mail gadomska@zbilk.szczecin.pl, faks 91 4893831, 91 4893832. 
Adres strony internetowej (URL): www.zbilk.szczecin.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): Jednostka budżetowa

 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL) Tak 
http://zbilk.szczecin.pl/?type=auction&action=list&categoryid=1


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak
www.zbilk.szczecin.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie Nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
 Tak
Inny sposób: w formie pisemnej

Adres: ZBiLK ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pok. 9

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż oraz wymiana wodomierzy zimnej i ciepłej wody na fabrycznie nowe z nakładką radiową, w lokalach mieszkalnych Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części 
Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.MM.171-16-PN/18 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2 


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę i montaż dostarczonych fabrycznie nowych wodomierzy zimnej i ciepłej wody z modułem radiowym w lokalach mieszkalnych Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w podziale na dwie części,

1) Część I zamówienia – Wymiana 395 szt istniejących wodomierzy i montaż 111 szt. nowych wodomierzy w budynkach mieszkalnych wskazanych w wykazie adresowym nr 1

2) Część II zamówienia - Wymiana 367 szt istniejących wodomierzy i montaż 137 szt. nowych wodomierzy w budynkach mieszkalnych wskazanych w wykazie adresowym nr 2

2.Opis przedmiotu zamówienia:

1) Dostarczenie fabrycznie nowych wodomierzy jednostrumieniowych, suchobieżnych, o przepływie 1.6 m³/h i średnicy 15mm, z możliwością montowania wodomierza w pionie i poziomie, wraz z zintegrowanymi nakładkami radiowymi.

2) Wymiana wodomierzy tj. zdemontowanie wodomierzy, które utraciły ważność cech legalizacji oraz dostarczenie i zamontowanie fabrycznie nowych wodomierzy zimnej i ciepłej wody z nakładką radiową, z wymianą zaworu, półśrubunków, uszczelkami i plombowaniem.

3) Montaż nowych wodomierzy zimnej i ciepłej wody z nakładką radiową w istniejącą instalację, polegający na cięciu, nagwintowaniu, montażu zaworu kulowego przed wodomierzem, montażu półśrubunków wraz z uszczelkami i plombowaniem.

II.5) Główny kod CPV: 38421100-3 
Dodatkowe kody CPV: 

Kod CPV

51210000-7

45330000-9



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego na warunkach określonych w umowie do niniejszego zamówienia, o wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego. 


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-28 

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

     

2018-09-28


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 

Minimalny poziom zdolności: - zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł na jedną część zamówienia. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, ww. kwota ulega zwielokrotnieniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości 


Informacje dodatkowe 

1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

3) Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, o których mowa w pkt 1), zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia, na wezwanie o którym mowa w ust. 5, w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 1) siwz. 


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: 

Minimalny poziom zdolności: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:

a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną usługę polegającą na wymianie lub/i montażu fabrycznie nowych wodomierzy w lokalach mieszkalnych w ilości nie mniejszej niż 150 sztuk, bez względu na to, czy wykonawca składa ofertę na jedną, czy na dwie części zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości

 

 b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w ww. specjalności, bez względu na to, czy wykonawca składa ofertę na jedną, czy na dwie części zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

 

UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 poz. 1332 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

 

W celu uniknięcia wątpliwości, prosi się o podanie daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia, a nie jedynie ich numeru. 

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 


Informacje dodatkowe: 

1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

4) Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, o których mowa w pkt 1), zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia, na wezwanie o którym mowa w ust. 5, w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 1) siwz.

 

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

 

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

 

b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

 

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 


a)dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólną, który będzie odpowiadał za spełnienie tego warunku. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

 

b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

 

c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

 

1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

7) karty katalogowe potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę wodomierze i nakładki radiowe posiadają parametry metrologiczne zgodne z żądaniem Zamawiającego. Na kartach katalogowych jednoznacznie należy wyróżnić oferowane wodomierze i nakładki radiowe i ich parametry metrologiczne.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak 
Informacja na temat wadium 
1. Wadium należy wnieść w wysokości:

1) dla Części I zamówienia (wykaz adresowy nr 1) w wysokości - 4 151,00 (słownie: cztery tysiące sto pięćdziesiąt jeden złotych),

 2) dla Części II zamówienia (wykaz adresowy nr 2) w wysokości – 4 186,00 zł (słownie: cztery tysiące sto osiemdziesiąt sześć złotych),

Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.

 

 Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien wyraźnie oznaczyć części, na które wnosi wadium, np. w tytule przelewu.

 

2. Wadium może być wnoszone:

1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9, przed upływem terminu składania ofert.

3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.

5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia:

1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,

2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
Informacje dodatkowe: 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
Informacje dodatkowe: 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: 
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

okres gwarancji

30,00

wysokość kary umownej

10,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
Wstępny harmonogram postępowania: 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 


Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
1) terminu wykonania zamówienia, w przypadku:

a) wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,

b) wystąpienia okoliczności leżącej po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania prac przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów,

c) wystąpienia przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód.

2) osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy (ujętych w wykazie), pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje zgodne z wymogiem opisanym w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy, nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od umowy lub zapłaty kary umownej wskazanej w § 12 ust. 1 pkt 5 umowy.

3) oraz w przypadku zaistnienia okoliczności, o których w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2018-04-24, godzina: 09:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> język polski 


IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 


IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 


IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 


IV.6.6) Informacje dodatkowe: 


I GRUPA KAPITAŁOWA Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:

1)     W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;

2)     Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

 

II WYKONAWCY ZAGRANICZNI

1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V ust. 5 pkt 1) siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów:

1) których mowa w § 5 pkt 1) ww. Rozporządzenia: – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) oraz ust. 5 pkt 5) i 6) ustawy,

2) o których mowa w § 5 pkt 2)-4) ww. Rozporządzenia: – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1) i pkt 2) lit. b) ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2) lit. a) ww. Rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.

3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis §7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio.

4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1) ww. Rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1) ww. Rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14) i 21) ustawy, jeżeli zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem V ust. 5 pkt 1) siwz złożenia tego dokumentu. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. Rozporządzenia stosuje się.

6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, o którym mowa w ust 5, złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Wymiana 395 szt istniejących wodomierzy i montaż 111 szt. nowych wodomierzy w budynkach mieszkalnych wskazanych w wykazie adresowym nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres czynności przy wymianie wodomierzy obejmuje w szczególności:

1) wywieszenie ogłoszenia o wymianie lub montażu wodomierzy w budynku na 7 dni przed planowaną wymianą lub montażem. Jeżeli Wykonawca nie wymieni wodomierzy w I terminie z powodu nieobecności lokatora lub odmowy dostępu do lokalu mieszkalnego w którym należy dokonać wymiany lub montażu wodomierza,. wówczas należy podać daty i godziny co najmniej dwóch dodatkowych wizyt. Pożądany jest również podpis sąsiada w celu potwierdzenia powtarzających się nieobecności użytkownika lokalu,

2) informacje o braku dostępu do lokali należy przekazywać w formie pisemnego wykazu, do przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający wraz z Wykonawcą dołoży wszelkich starań w celu udostępnienia przez użytkownika lokalu, do którego mimo 3 krotnej próby Wykonawca nie uzyskał dostępu,

3) zorganizowanie na własny koszt i we własnym zakresie zaplecze prac,

4) dostarczenie fabrycznie nowych wodomierzy wraz z zintegrowanymi nakładkami radiowymi własnym transportem, na własny koszt i ryzyko,

5) wymiana, montaż i plombowanie wodomierzy przez uprawnione osoby, posiadające niezbędne kwalifikacje do realizacji przedmiotu umowy, w sposób należyty, w godzinach nie zakłócających spokoju mieszkańców budynku,

6) wykonanie protokołów demontażu i montażu wodomierzy z uwzględnieniem ich wskazań zużycia wody, wraz z potwierdzeniem przez najemcę (użytkownika) lokalu,

7) przekazanie kompletu kart montażowych z danego budynku przy odbiorze częściowym przedstawicielowi Zamawiającego

8) zdemontowanie i zagospodarowanie (zutylizowanie) we własnym zakresie istniejących wodomierzy. 9) dostarczenie wodomierzy, fabrycznie nowych, wolnych od wad, spełniających wymagania BHP i ppoż., posiadających ważny atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny dla materiałów mających kontakt z wodą pitną, który należy przekazać przedstawicielowi Zamawiającemu

10) data legalizacji dostarczonych wodomierzy musi być z tego samego roku, w którym następuje ich dostawa i montaż,

11) dostarczyć wodomierze zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2007r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać wodomierze oraz szczegółowego zakresu sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz.U. z 2007r. nr 209 poz. 1513), oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 7 stycznia 2008r. w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych (Dz.U. z 2008r. nr 5 poz. 29 zm. późn), oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 kwietnia 2017r. w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych (Dz.U. 2017r. poz. 969)

12) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o wymianie i/lub montażu wodomierzy z 7 dniowym wyprzedzeniem,
13) do obowiązków Wykonawcy należy uwzględnienie korekt i uwag, jakie zostaną zgłoszone przez Zamawiającego przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia,

14) zakres prac objętych umową Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami techniczno-budowlanymi oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.

15) pisemne powiadomienie Zamawiającego o lokalach w których najemca wymienił wodomierz we własnym zakresie..

 

 2. Wymagania dotyczące wodomierzy:

1) Wodomierze muszą spełniać następujące parametry:

a) Średnica DN 15

b) Klasa metrologiczna w zabudowie poziomej R≥100,

c) Przepływ ciągły (Q3)≥1,6m3/h

d) Gwint ½, długość 110mm

 2) Wodomierze muszą mieć możliwość zdalnego odczytu wskazań, użytkowanym przez Zamawiającego programem Smart OMS

3) Wodomierze muszą mieć możliwość zabudowy w instalacjach mieszkaniowych w przewodach poziomych i pionowych

4) Wymagana temperatura robocza wodomierzy dla wody zimnej max 30C, dla wody ciepłej max 90C, max ciśnienie robocze 1,6 MPa (16 bar)

5) Możliwość odczytu poprzez dowolne ustawienie wodomierza,

6) Wodomierze w wykonaniu z zabezpieczeniem antymagnetycznym odporne na działanie silnego zewnętrznego pola magnetycznego

7) Wodomierz musi być zbudowany z materiałów dopuszczonych do kontaktu z wodą pitną,

8) Wodomierz musi posiadać ważną decyzję zatwierdzenia typu wodomierza, atest higieniczny i deklaracje zgodności producenta,

9) Korpus wodny nie może być wykonany z tworzywa sztucznego,

10) Każdy dostarczony wodomierz musi być fabrycznie nowy i posiadać cechę legalizacji z 2018

11) Wszystkie wodomierze muszą być wyprodukowane przez jednego producenta,

12) Wodomierz winien być oznakowany w sposób zgodny z 4 (§ 32 i 33) Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie zasadniczych wymagań dla przyrządów pomiarowych, oraz posiadać ważną cechę

 

3. Wymagania dotyczące nakładki radiowej (modułu radiowego):

1) System radiowy zdalnego odczytu wodomierzy powinien pracować w paśmie o częstotliwości niewymagającej specjalnego zezwolenia,

2) Wymagany jest system jednokierunkowej komunikacji między modułem radiowym, a przenośnym terminalem odczytowym (transmisja danych jednokierunkowa od wodomierza) na odległość min. 100m,

3) Moduł radiowy powinien mieć możliwość montażu na wodomierzu bez konieczności demontażu wodomierza,

4) Sprzężenie wodomierza i modułu radiowego musi być zrealizowane w sposób zapewniający odporność na przepływy wsteczne wodomierza,

5) Wymagana jest rejestracja próby zakłócenia polem magnetycznym wodomierza w module, opcjonalnie generacja automatycznego alarmu,

6) Wymagana jest rejestracja próby rozłączenia modułu i wodomierza, opcjonalnie generacja automatycznego alarmu,

7) Wymagana jest integracja modułu radiowego z wodomierzem, bez połączeń kablowych,

8) Moduł radiowy musi mieć możliwość przeprogramowania w przypadku wymiany wodomierza,

9) Moduł radiowy powinien posiadać certyfikat CE.

 

Wodomierze i nakładki radiowe muszą być zintegrowane przez producenta (zaprogramowane do odczytu)

Uwaga! Zamawiający informuje, że posiada system zdalnego odczytu wodomierzy drogą radiową Smart OMS. Zaproponowane przez Wykonawcę wodomierze oraz nakładki radiowe muszą być zgodne i w pełni kompatybilne z posiadanym systemem, zapewniające bezawaryjną pracę


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38421100-3, 51210000-7, 45330000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-09-28


5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

okres gwarancji

30,00

wysokość kary umownej

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

Wymiana 367 szt istniejących wodomierzy i montaż 137 szt. nowych wodomierzy w budynkach mieszkalnych wskazanych w wykazie adresowym nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres czynności przy wymianie wodomierzy obejmuje w szczególności:

1) wywieszenie ogłoszenia o wymianie lub montażu wodomierzy w budynku na 7 dni przed planowaną wymianą lub montażem. Jeżeli Wykonawca nie wymieni wodomierzy w I terminie z powodu nieobecności lokatora lub odmowy dostępu do lokalu mieszkalnego w którym należy dokonać wymiany lub montażu wodomierza,. wówczas należy podać daty i godziny co najmniej dwóch dodatkowych wizyt. Pożądany jest również podpis sąsiada w celu potwierdzenia powtarzających się nieobecności użytkownika lokalu,

2) informacje o braku dostępu do lokali należy przekazywać w formie pisemnego wykazu, do przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający wraz z Wykonawcą dołoży wszelkich starań w celu udostępnienia przez użytkownika lokalu, do którego mimo 3 krotnej próby Wykonawca nie uzyskał dostępu,

3) zorganizowanie na własny koszt i we własnym zakresie zaplecze prac,

4) dostarczenie fabrycznie nowych wodomierzy wraz z zintegrowanymi nakładkami radiowymi własnym transportem, na własny koszt i ryzyko,

5) wymiana, montaż i plombowanie wodomierzy przez uprawnione osoby, posiadające niezbędne kwalifikacje do realizacji przedmiotu umowy, w sposób należyty, w godzinach nie zakłócających spokoju mieszkańców budynku,

6) wykonanie protokołów demontażu i montażu wodomierzy z uwzględnieniem ich wskazań zużycia wody, wraz z potwierdzeniem przez najemcę (użytkownika) lokalu,

7) przekazanie kompletu kart montażowych z danego budynku przy odbiorze częściowym przedstawicielowi Zamawiającego

8) zdemontowanie i zagospodarowanie (zutylizowanie) we własnym zakresie istniejących wodomierzy. 9) dostarczenie wodomierzy, fabrycznie nowych, wolnych od wad, spełniających wymagania BHP i ppoż., posiadających ważny atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny dla materiałów mających kontakt z wodą pitną, który należy przekazać przedstawicielowi Zamawiającemu

10) data legalizacji dostarczonych wodomierzy musi być z tego samego roku, w którym następuje ich dostawa i montaż,

11) dostarczyć wodomierze zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2007r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać wodomierze oraz szczegółowego zakresu sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz.U. z 2007r. nr 209 poz. 1513), oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 7 stycznia 2008r. w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych (Dz.U. z 2008r. nr 5 poz. 29 zm. późn), oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 kwietnia 2017r. w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych (Dz.U. 2017r. poz. 969)

12) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o wymianie i/lub montażu wodomierzy z 7 dniowym wyprzedzeniem,
13) do obowiązków Wykonawcy należy uwzględnienie korekt i uwag, jakie zostaną zgłoszone przez Zamawiającego przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia,

14) zakres prac objętych umową Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami techniczno-budowlanymi oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.

15) pisemne powiadomienie Zamawiającego o lokalach w których najemca wymienił wodomierz we własnym zakresie..

 

2. Wymagania dotyczące wodomierzy:

1) Wodomierze muszą spełniać następujące parametry:

a) Średnica DN 15

b) Klasa metrologiczna w zabudowie poziomej R≥100,

c) Przepływ ciągły (Q3)≥1,6m3/h d) Gwint ½, długość 110mm

2) Wodomierze muszą mieć możliwość zdalnego odczytu wskazań, użytkowanym przez Zamawiającego programem Smart OMS

3) Wodomierze muszą mieć możliwość zabudowy w instalacjach mieszkaniowych w przewodach poziomych i pionowych

4) Wymagana temperatura robocza wodomierzy dla wody zimnej max 30C, dla wody ciepłej max 90C, max ciśnienie robocze 1,6 MPa (16 bar)

5) Możliwość odczytu poprzez dowolne ustawienie wodomierza,

6) Wodomierze w wykonaniu z zabezpieczeniem antymagnetycznym odporne na działanie silnego zewnętrznego pola magnetycznego

7) Wodomierz musi być zbudowany z materiałów dopuszczonych do kontaktu z wodą pitną,

8) Wodomierz musi posiadać ważną decyzję zatwierdzenia typu wodomierza, atest higieniczny i deklaracje zgodności producenta,

9) Korpus wodny nie może być wykonany z tworzywa sztucznego,

10) Każdy dostarczony wodomierz musi być fabrycznie nowy i posiadać cechę legalizacji z 2018

11) Wszystkie wodomierze muszą być wyprodukowane przez jednego producenta,

12) Wodomierz winien być oznakowany w sposób zgodny z 4 (§ 32 i 33) Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie zasadniczych wymagań dla przyrządów pomiarowych, oraz posiadać ważną cechę

 

 

3. Wymagania dotyczące nakładki radiowej (modułu radiowego):

1) System radiowy zdalnego odczytu wodomierzy powinien pracować w paśmie o częstotliwości niewymagającej specjalnego zezwolenia,

2) Wymagany jest system jednokierunkowej komunikacji między modułem radiowym, a przenośnym terminalem odczytowym (transmisja danych jednokierunkowa od wodomierza) na odległość min. 100m,

3) Moduł radiowy powinien mieć możliwość montażu na wodomierzu bez konieczności demontażu wodomierza,

4) Sprzężenie wodomierza i modułu radiowego musi być zrealizowane w sposób zapewniający odporność na przepływy wsteczne wodomierza,

5) Wymagana jest rejestracja próby zakłócenia polem magnetycznym wodomierza w module, opcjonalnie generacja automatycznego alarmu,

6) Wymagana jest rejestracja próby rozłączenia modułu i wodomierza, opcjonalnie generacja automatycznego alarmu,

7) Wymagana jest integracja modułu radiowego z wodomierzem, bez połączeń kablowych,

8) Moduł radiowy musi mieć możliwość przeprogramowania w przypadku wymiany wodomierza,

9) Moduł radiowy powinien posiadać certyfikat CE.

 

Wodomierze i nakładki radiowe muszą być zintegrowane przez producenta (zaprogramowane do odczytu)

Uwaga! Zamawiający informuje, że posiada system zdalnego odczytu wodomierzy drogą radiową Smart OMS. Zaproponowane przez Wykonawcę wodomierze oraz nakładki radiowe muszą być zgodne i w pełni kompatybilne z posiadanym systemem, zapewniające bezawaryjną pracę


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38421100-3, 51210000-7, 45330000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-09-28


5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

okres gwarancji

30,00

wysokość kary umownej

10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2018-04-13 o godzinie: 09:04:25 przez użytkownika Marta Michalska
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2020-04-27 o godzinie: 14:57:31 przez użytkownika END: Marta Michalska

Publikacja treści wykonana dnia: 2018-04-16 o godzinie: 08:40:20 przez użytkownika Marta Michalska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 4692 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Informacja z otwarcia ofert
1Informacja z otwarcia z dnia 24.04.2018r.ikona rozszerzenia załącznika103 kB2018-04-24, 12:50:57
2przykładowy wzór oświadczenia o grupie kapitałowejikona rozszerzenia załącznika43.5 kB2018-04-24, 12:50:59
Wynik postępowania
1Informacja o wyniku postępowania z dnia 08.05.2018r.ikona rozszerzenia załącznika105 kB2018-05-08, 13:47:42