logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Koszenie zieleni na terenach Gminy Miasto Szczecin, w Rejonach zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na dwie części
data publikacji: 2010-06-18, termin otwarcia ofert: 2010-06-28
Uwaga!
Pytania i odpowiedzi z dnia 23.06.2010r Modyfikacja treści siwz z dnia 23.06.2010r. Pytania i odpowiedzi z dnia 24.06.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU –  Usługi

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin  ul. Mariacka 25

Tel. (o91) 48 86 333 faks (091) 48 93 832

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U.  z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych

na:

 

„Koszenie zieleni na terenach Gminy Miasto Szczecin, w Rejonach zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na dwie części”.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18 czerwca 2010r, pod numerem 157843 – 2010 r.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.zbilk.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie zieleni na terenach Gminy Miasto Szczecin, w Rejonach zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na dwie części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje koszenie trawników na powierzchni 182 835,42 m2, cięcie żywopłotów 5 291,94 mb wymienionych w załączniku nr 10 do siwz oraz koszenie traw i chwastów (powierzchnia orientacyjna 54 850,63 m 2 ) na terenach nie wykazanych w załączniku nr 10 do siwz, w zależności od potrzeb zamawiającego, w podziale na dwie części:

 

1) Część I zamówienia - koszenie i cięcie żywopłotów w Rejonie nr 2, 3, 4, 5, 6.

2) Część II zamówienia - koszenie i cięcie żywopłotów w Rejonie nr 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Koszenie trawników wraz ze zgrabieniem, załadunkiem, wywiezieniem i utylizacją skoszonej trawy. Orientacyjna ilość koszeń w sezonie - cztery razy (na zlecenie zamawiającego).

2) Koszenie traw i chwastów wraz ze zgrabieniem, załadunkiem wywiezieniem i utylizacją urobku. Usługa koszenia traw i chwastów o różnej wysokości zlecana będzie w miarę potrzeb i obejmowała będzie tereny zarządzane przez ZBiLK w Rejonach 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15 nie wykazane w załączniku nr 10 do siwz.

3) Przycinanie żywopłotów obejmuje przycięcie, zebranie, załadunek, transport i utylizację urobku bezpośrednio po zakończeniu prac. Orientacyjna ilość cięć żywopłotów - dwa razy w sezonie (na zlecenie zamawiającego).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia.

3. W odniesieniu do orientacyjnie podanej liczby koszeń i cięć żywopłotów w sezonie, wykonawcy nie przysługuje w stosunku do zamawiającego żadne roszczenie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości:

1) dla części I zamówienia w wysokości - 4.990,00 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych),

2) dla części nr II zamówienia w wysokości - 5.117,00 zł (słownie: pięć tysięcy sto siedemnaście złotych),

2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28 czerwca 2010 r. do godziny 10:00.

Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

 3. Wadium może być wnoszone:

1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9 przed upływem terminu składania ofert.

4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:

1)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,

3) miejsce i termin zwrotu gwarancji.

5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawcy wykażą że posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów objętych zamówieniem (oznaczonych w katalogu odpadów stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów kodami 20 02 01, 20 02 02, 20 03 03, - wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 r, nr 39, poz. 251, ze zmianami).

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą że wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wykonywaniu usługi w zakresie koszenia trawników, przycinania, żywopłotów na powierzchni min. 50 000 m2 z tytułu jednego kontraktu.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą że dysponują lub będą dysponować minimum: a) jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczonym np. plandeką, siatką (aby nie powodować zaśmiecania terenu podczas transportu), b) jedną kosiarką samojezdną lub ciągnikową, c) pięcioma kosiarkami spalinowymi, d) pięcioma wykaszarkami,

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą że dysponują lub będą dysponować minimum: a) dziesięcioma osobami przeznaczonymi do realizacji zamówienia, b) jedną osobą posiadającą wykształcenie min. średnie o kierunku ogrodniczym lub jedną osobą posiadającą wykształcenie min. średnie z 3 - letnim doświadczeniem w branży związanej z utrzymaniem zieleni.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1.     koncesje, zezwolenie lub licencję

2.     wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert

 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

3.     wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

4.     wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.     opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1.     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2.     aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty:

1) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca akceptuje 21 dniowy termin płatności,

2) ofertę cenową zgodnie z godnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz,

w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

3) formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem na załączniku nr 3 do siwz

w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

 4) odpowiednie pełnomocnictwo, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej Rozdział III pkt 1 siwz.

5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców),

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców,  u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pok. nr 9 po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 100,00 zł dokonanej na konto 93 1050 1559 1000 0022 4355 270.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25 70 - 546 Szczecin pok. nr 9.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon nr 2, 3, 4, 5, 6.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Koszenie trawników wraz ze zgrabieniem, załadunkiem, wywiezieniem i utylizacją skoszonej trawy. Orientacyjna ilość koszeń w sezonie - cztery razy (na zlecenie zamawiającego).

2) Koszenie traw i chwastów wraz ze zgrabieniem, załadunkiem wywiezieniem i utylizacją urobku. Usługa koszenia traw i chwastów o różnej wysokości zlecana będzie w miarę potrzeb i obejmowała będzie tereny zarządzane przez ZBiLK w Rejonach 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15 nie wykazane w załączniku nr 10 do siwz.

3) Przycinanie żywopłotów obejmuje przycięcie, zebranie, załadunek, transport i utylizację urobku bezpośrednio po zakończeniu prac. Orientacyjna ilość cięć żywopłotów - dwa razy w sezonie (na zlecenie zamawiającego).

3. W odniesieniu do orientacyjnie podanej liczby koszeń i cięć żywopłotów w sezonie, wykonawcy nie przysługuje w stosunku do zamawiającego żadne roszczenie.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon nr 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Koszenie trawników wraz ze zgrabieniem, załadunkiem, wywiezieniem i utylizacją skoszonej trawy. Orientacyjna ilość koszeń w sezonie - cztery razy (na zlecenie zamawiającego).

2) Koszenie traw i chwastów wraz ze zgrabieniem, załadunkiem wywiezieniem i utylizacją urobku. Usługa koszenia traw i chwastów o różnej wysokości zlecana będzie w miarę potrzeb i obejmowała będzie tereny zarządzane przez ZBiLK w Rejonach 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15 nie wykazane w załączniku nr 10 do siwz.

3) Przycinanie żywopłotów obejmuje przycięcie, zebranie, załadunek, transport i utylizację urobku bezpośrednio po zakończeniu prac. Orientacyjna ilość cięć żywopłotów - dwa razy w sezonie (na zlecenie zamawiającego). 3. W odniesieniu do orientacyjnie podanej liczby koszeń i cięć żywopłotów w sezonie, wykonawcy nie przysługuje w stosunku do zamawiającego żadne roszczenie.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

Szczecin dnia 18 czerwca 2010

 

 

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-06-18 o godzinie: 08:55:18 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-07-23 o godzinie: 09:32:07 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-07-23 o godzinie: 09:32:07 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2026 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika191 kB2010-06-18, 08:55:51
Załączniki
1Załącznik nr 01 do siwz - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika44 kB2010-06-18, 08:56:16
2Załącznik nr 02 do siwz - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-06-18, 08:56:38
3Załącznik nr 03 do siwz - Formularz ofertowyikona rozszerzenia załącznika26 kB2010-06-18, 08:56:58
4Załącznik nr 04 do siwz - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-06-18, 08:57:23
5Załącznik nr 05 do siwz - Wykaz pracikona rozszerzenia załącznika36.5 kB2010-06-18, 08:57:36
6Załącznik nr 06 do siwz - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2010-06-18, 08:57:48
7Załącznik nr 07 do siwz - Oświadczenie osób fizycznychikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2010-06-18, 08:58:12
8Załącznik nr 08 do siwz - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika104.5 kB2010-06-18, 08:58:26
9Załącznik nr 09 do siwz - Wykaz narzędziikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2010-06-18, 08:58:39
10Załącznik nr 10 do siwz - Wykaz powierzchni R-5ikona rozszerzenia załącznika23.5 kB2010-06-18, 08:59:18
11Załącznik nr 10 do siwz - Wykaz powierzchni R-7-9ikona rozszerzenia załącznika39 kB2010-06-18, 08:59:34
12Załącznik nr 10 do siwz - Wykaz powierzchni R-2ikona rozszerzenia załącznika39.5 kB2010-06-18, 08:59:42
13Załącznik nr 10 do siwz - Wykaz powierzchni R-3ikona rozszerzenia załącznika28 kB2010-06-18, 08:59:53
14Załącznik nr 10 do siwz - Wykaz powierzchni R-4ikona rozszerzenia załącznika23 kB2010-06-18, 09:00:00
15Załącznik nr 10 do siwz - Wykaz powierzchni R-6ikona rozszerzenia załącznika29.5 kB2010-06-18, 09:00:21
16Załącznik nr 10 do siwz - Wykaz powierzchni R-8ikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-06-18, 09:00:28
17Załącznik nr 10 do siwz - Wykaz powierzchni R-10ikona rozszerzenia załącznika25 kB2010-06-18, 09:00:36
18Załącznik nr 10 do siwz - Wykaz powierzchni R-13ikona rozszerzenia załącznika25 kB2010-06-18, 09:00:43
19Załącznik nr 10 do siwz - Wykaz powierzchni R-14ikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2010-06-18, 09:00:55
20Załącznik nr 10 do siwz - Wykaz powierzchni R-15ikona rozszerzenia załącznika23.5 kB2010-06-18, 09:01:01
21Załącznik nr 11 do siwz - Mapki terenów zielonych R-2ikona rozszerzenia załącznika12272.4 kB2010-06-18, 15:43:53
22Załącznik nr 11 do siwz - Mapki terenów zielonych R-3ikona rozszerzenia załącznika2680.5 kB2010-06-18, 15:44:23
23Załącznik nr 11 do siwz - Mapki terenów zielonych R-4ikona rozszerzenia załącznika1043 kB2010-06-18, 15:44:43
24Załącznik nr 11 do siwz - Mapki terenów zielonych R-5ikona rozszerzenia załącznika1130.8 kB2010-06-18, 15:44:54
25Załącznik nr 11 do siwz - Mapki terenów zielonych R-6ikona rozszerzenia załącznika998.8 kB2010-06-18, 15:45:04
26Załącznik nr 11 do siwz - Mapki terenów zielonych R-7ikona rozszerzenia załącznika1972.5 kB2010-06-18, 15:45:17
27Załącznik nr 11 do siwz - Mapki terenów zielonych R-8ikona rozszerzenia załącznika1694.4 kB2010-06-18, 15:45:31
28Załącznik nr 11 do siwz - Mapki terenów zielonych R-9ikona rozszerzenia załącznika1928 kB2010-06-18, 15:45:44
29Załącznik nr 11 do siwz - Mapki terenów zielonych R-10ikona rozszerzenia załącznika1313.2 kB2010-06-18, 15:45:57
30Załącznik nr 11 do siwz - Mapki terenów zielonych R-13ikona rozszerzenia załącznika1918.6 kB2010-06-18, 15:46:09
31Załącznik nr 11 do siwz - Mapki terenów zielonych R-14ikona rozszerzenia załącznika3624.4 kB2010-06-18, 15:46:27
32Załącznik nr 11 do siwz - Mapki terenów zielonych R-15ikona rozszerzenia załącznika653.8 kB2010-06-18, 15:46:37
33Załącznik nr 11 do siwz - Mapki. Tereny przy WM R-2ikona rozszerzenia załącznika821 kB2010-06-18, 15:47:27
34Załącznik nr 11 do siwz - Mapki. Tereny przy WM R-3ikona rozszerzenia załącznika3140.1 kB2010-06-18, 15:47:42
35Załącznik nr 11 do siwz - Mapki. Tereny przy WM R-4ikona rozszerzenia załącznika1051.1 kB2010-06-18, 15:47:53
36Załącznik nr 11 do siwz - Mapki. Tereny przy WM R-5ikona rozszerzenia załącznika2390.5 kB2010-06-18, 15:48:29
37Załącznik nr 11 do siwz - Mapki. Tereny przy WM R-6ikona rozszerzenia załącznika6633.7 kB2010-06-18, 15:49:14
38Załącznik nr 11 do siwz - Mapki. Tereny przy WM R-7ikona rozszerzenia załącznika3284.9 kB2010-06-18, 15:49:30
39Załącznik nr 11 do siwz - Mapki. Tereny przy WM R-8ikona rozszerzenia załącznika1186.9 kB2010-06-18, 15:49:40
40Załącznik nr 11 do siwz - Mapki. Tereny przy WM R-9ikona rozszerzenia załącznika1242.1 kB2010-06-18, 15:49:51
41Załącznik nr 11 do siwz - Mapki. Tereny przy WM R-10ikona rozszerzenia załącznika2075.6 kB2010-06-18, 15:50:08
42Załącznik nr 11 do siwz - Mapki. Tereny przy WM R-13ikona rozszerzenia załącznika1851.4 kB2010-06-18, 15:50:31
43Załącznik nr 11 do siwz - Mapki. Tereny przy WM R-14ikona rozszerzenia załącznika3592.6 kB2010-06-18, 15:51:02
44Załącznik nr 11 do siwz - Mapki. Tereny przy WM R-15ikona rozszerzenia załącznika885 kB2010-06-18, 15:51:19
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Pytania i odpowiedzi z dnia 23.06.2010.ikona rozszerzenia załącznika172.5 kB2010-06-23, 11:32:59
2Modyfikacja treści siwz z dnia 23.06.2010ikona rozszerzenia załącznika72.5 kB2010-06-23, 11:34:32
3załącznik nr 1 - oferta cenowa - po modyfikacjiikona rozszerzenia załącznika44 kB2010-06-23, 11:41:40
4Pytania i odpowiedzi z dnia 24.06.2010.ikona rozszerzenia załącznika171.5 kB2010-06-24, 13:01:26
Wynik postępowania
1Wynik postępowania z dnia 05 lipca 2010ikona rozszerzenia załącznika170 kB2010-07-05, 10:48:30