logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Remont dachów budynków przy ul.Światowida 47, ul.Dąbrówki 12, ul. Stołczyńska 100a, ul. Stołczyńska 100b w Szczecinie, w podziale na cztery części.
data publikacji: 2010-07-08, termin otwarcia ofert: 2010-07-23

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Gmina Miasto Szczecin

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

70 – 546  Szczecin  ul. Mariacka 25

Tel. 9) 48 86 333 faks 91 48 93 832

 

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U.  z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach

wydanych  na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych

na:

 

„Remont dachów budynków przy ul. Światowida 47, ul. Dąbrówki 12,  ul. Stołczyńskiej 100a, ul. Stołczyńskiej 100b  w Szczecinie, w podziale na cztery części:

1.     Część I – remont dachu budynku przy ul. Światowida 47 – papa,

2.     Część II – remont dachu budynku przy ul. Dąbrówki 12 – dachówka,

3.     Część III – remont dachu budynku przy ul. Stołczyńskiej 100a – dachówka,

4.     Część IV – remont dachu budynku przy ul. Stołczyńskiej  100b – dachówka”.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08 lipca  2010r, pod numerem 180909 – 2010 r.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks 91 48 93 831, 4893832.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów budynków przy ul. Światowida 47, ul. Dąbrówki12, ul. Stołczyńskiej 100a, ul. Stołczyńskiej 100b w Szczecinie, w podziale na cztery części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Część I - remont dachu budynku przy ul. Światowida 47 - papa,

2. Część II - remont dachu budynku przy ul. Dąbrówki 12 - dachówka,

3. Część III - remont dachu budynku przy ul. Stołczyńskiej 100a - dachówka,

4. Część IV - remont dachu budynku przy ul. Stołczyńskiej 100b - dachówka.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości:

1) dla części I (ul. Światowida 47) zamówienia - 1.107,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto siedem złotych) 2) dla części II (ul. Dąbrówki 12) zamówienia - 1.785,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset osiemdziesiąt pięć złotych)

3) dla części III (ul. Stołczyńska 100a) zamówienia - 2.620,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset dwadzieścia złotych)

4) dla części IV (ul. Stołczyńska 100b) zamówienia - 1.968,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset sześćdziesiąt osiem złotych)

w terminie do dnia 23 lipca 2010 r. do godziny 1000. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia należy zsumować odpowiednie wartości wadium.

3. Wadium może być wnoszone:

1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokój nr 9 przed upływem terminu składania ofert.

4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:

1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności,

2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,

3) miejsce i termin zwrotu gwarancji.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna: a) dla części I zamówienia - roboty dekarskie, o wartości 60 000,00 zł brutto (prace powinny dotyczyć wykonania pokrycia z papy termozgrzewalnej)

b)dla części II zamówienia - roboty dekarskie o wartości 100 000,00 zł brutto (prace powinny dotyczyć wykonania pokrycia z dachówki) c) dla części III zamówienia- roboty dekarskie o wartości 100 000,00 zł brutto (prace powinny dotyczyć wykonania pokrycia z dachówki) d) dla części IV zamówienia - roboty dekarskie o wartości 100 000,00 zł brutto (prace powinny dotyczyć wykonania pokrycia z dachówki) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1.     wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

2.     wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

3.     oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1.     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2.     aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:

1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

2) kosztorys ofertowy zawierający pełen zakres robót niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, ujęty w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

3) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)

4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców)

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2. Zmianie może ulec zakres oraz termin realizacji umowy w przypadku:

a) wystąpienia robót zamiennych, których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i termin ich realizacji wpłynie na termin wykonania, określony w umowie.

b) zmiany w dokumentacji technicznej, których konieczności wprowadzenia nie dało się przewidzieć na etapie podpisania umowy,

c) wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pok. nr 9 po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 30,00 zł dokonanej na konto 93 1050 1559 1000 0022 4355 270.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23  lipca 2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25 pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont dachu budynku przy ul. Światowida 47 - papa,.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:

a) wymianę pokrycia dachowego papowego,

b) krycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowe,

c) wymianę pokrycia mansard z dachówki karpiówki na pokrycie blacho-dachówką,

d) wymiana łacenia pod pokrycie blacho-dachówką,

e) wzmocnienie konstrukcji drewnianej więźby dachowej oraz odkrytej konstrukcji ślepych podłóg (legary, belki) wraz z impregnacją środkami impregnująco - grzybobójczymi,

f) przemurowanie kominów ponad dachem oraz około 1m pod konstrukcją drewnianą dachu,

g) wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,

h) wymianę stolarki okiennej mansard   z zachowaniem podziału, konstrukcji stolarki wymienianej (starej),

i) ocieplenie ścian wewnętrznych i stropu nad adaptowanymi lokalami mieszkalnymi od strony strychu,

j) wymiana wyłazu dachowego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont dachu budynku przy ul. Dąbrówki 12 - dachówka,

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:

a) wymianę pokrycia dachowego z dachówki,

b) przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej, c) wykonanie konstrukcji usztywniająco-odciągowej kominów,

d) wykonanie łacenia dachu, ułożenie folii na krokwiach, e) ułożenie dachówki zakładkowej Brass,

f) wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,

g) wykonanie pełnej impregnacji i odgrzybienia istniejącej konstrukcji dachu oraz po zdemontowaniu desek podłogowych (na strychu) legarów podłogowych,

 h) ułożenie nowych desek podłogowych na strychu,.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: remont dachu budynku przy ul. Stołczyńskiej 100a – dachówka.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:

a) wykonanie łacenia dachu pod pokrycie blacho-dachówką,

b) ułożenie folii paro-przepuszczalnej,

c) krycie połaci dachu blacho-dachówką,

d) krycie dachu werandy papą termozgrzewalną

e) wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: remont dachu budynku przy ul. Stołczyńskiej 100b - dachówka.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:

 a) wymianę pokrycia dachowego ceramicznego,

b) krycie połaci dachu blacho-dachówką,

c) przemurowanie kominów z cegły klinkierowej ponad dachem,

d) ułożenie folii i paro- przepuszczalnej,

e) wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

 

 

 

Szczecin dnia 02  lipca 2010

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-07-08 o godzinie: 13:16:35 przez użytkownika Emilia Bielak
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-08-30 o godzinie: 09:59:24 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-08-30 o godzinie: 09:59:24 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2507 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1siwzikona rozszerzenia załącznika164 kB2010-07-08, 13:58:00
Załączniki
1załącznik nr 1 - oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika44 kB2010-07-08, 13:23:03
2załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-07-08, 13:23:23
3załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-07-08, 13:23:54
4załącznik nr 4 - wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika36.5 kB2010-07-08, 13:24:17
5załącznik nr 5 - wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-07-08, 13:25:21
6załącznik nr 6 - oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-07-08, 13:26:11
7załącznik nr 7 wzór umowyikona rozszerzenia załącznika103.5 kB2010-07-08, 13:26:48
8załącznik nr 8- oświadczenie osób fizycznych w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-07-08, 13:28:42
9załącznik nr 9 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Światowida 47ikona rozszerzenia załącznika87.5 kB2010-07-08, 13:30:52
10załącznik nr 9A- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Dąbrówki 12ikona rozszerzenia załącznika65.5 kB2010-07-08, 13:31:55
11załącznik nr 9B- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Stołczyńska 100aikona rozszerzenia załącznika90 kB2010-07-08, 13:32:57
12załącznik nr 9C -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Stołczyńska 100bikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-07-08, 13:34:17
13załącznik nr 10- przedmiar robót - Światowida 47ikona rozszerzenia załącznika149.3 kB2010-07-08, 13:35:20
14załącznik nr 10A- przedmiar robót - Dąbrówki 12ikona rozszerzenia załącznika131.7 kB2010-07-08, 13:36:07
15załącznik nr 10B- przedmiar robót - Stołczyńska 100aikona rozszerzenia załącznika191.4 kB2010-07-08, 13:37:05
16załącznik nr 10C - przedmiar robót - Stołczyńska 100bikona rozszerzenia załącznika178.3 kB2010-07-08, 13:38:03
17zdjęcie nr 1 - Stołczyńska 100aikona rozszerzenia załącznika4833.9 kB2010-07-08, 13:49:25
18zdjęcie nr 2 - Stołczyńska 100aikona rozszerzenia załącznika4767.7 kB2010-07-08, 13:50:13
19zdjęcie nr 3 - Stołczyńska 100aikona rozszerzenia załącznika4543.1 kB2010-07-08, 13:50:44
20zdjęcie nr 4 - Stołczyńska 100bikona rozszerzenia załącznika4673.5 kB2010-07-08, 13:51:14
21zdjęcie nr 5 - Stołczyńska 100bikona rozszerzenia załącznika4416.9 kB2010-07-08, 13:52:15
22zdjęcie nr 6 - Stołczyńska 100bikona rozszerzenia załącznika4708.2 kB2010-07-08, 13:52:39
23zdjęcie nr 7 - Światowida 47ikona rozszerzenia załącznika1656.3 kB2010-07-08, 14:47:46
24zdjęcie nr 8 - Światowida 47ikona rozszerzenia załącznika1735.3 kB2010-07-08, 14:48:30
25rysunki - Dąbrówki 12ikona rozszerzenia załącznika52.2 kB2010-07-08, 14:49:13
Wynik postępowania
1Wynik postępowania z dnia 29 lipca 2010ikona rozszerzenia załącznika171.5 kB2010-07-29, 08:35:46